Blog

Miroslav Král 21. 11. 2013 Zpět

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP byl právě certifikován v novém programu Google Partners. Stát se Partnerem Google vyžaduje kvalitu. Společnost, která aspiruje na Partnera Google, musí prokázat, že si osvojila základy, kterými se zabývají certifikační testy společnosti Google, že maximalizuje výkon kampaní svých klientů a její klienti dostávají prvotřídní služby. MarketUP tyto náročné požadavky splnil, a proto byl zařazen do tohoto nového programu mezi prvními v ČR!

Certifikační program Google byl nahrazen novým, vylepšeným programem pro agentury a online marketingové profesionály - Google Partners. Pouze důvěryhodné agentury mohou získat pečeť schválení společnosti Google. Ať už mají jednoho zaměstnance nebo tisíc, stát se partnerem Google vyžaduje kvalitu.

Odznak Partner Google všem ukazuje, že Google certifikované společnosti důvěřuje a že jí tedy mohou důvěřovat i potenciální klienti.

Dosažení statusu partnera záměrně není nic snadného. V klientských účtech je třeba prokázat hluboké znalosti programu AdWords (certifikace), historii kvalitních výsledků (doporučené postupy) a odpovídající aktivitu (celkový rozpočet ve spravovaných účtech klientů).

Google klientské účty agentury pravidelně kontroluje, aby zajistil, že její klienti dostávají prvotřídní služby, jako je druh a frekvence prováděných změn, udržení klientů a dobré využívání jejich rozpočtů.

Individuální certifikaci Google, která je nezbytnou podmínkou pro získání statusu Google Partner, získali již 4 specialisti MarketUP. Další absolvují Google školení a certifikát získají během následujících týdnů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019

Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerů

Influenceři zaujímají ve světě marketingu čím dál významnější roli. Jejich zapojení do reklamních kampaní může být obrovskou výhodo…

21. 6. 2019

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018…

20. 6. 2019