Blog

Miroslav Král 21. 11. 2013 Zpět

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP byl právě certifikován v novém programu Google Partners. Stát se Partnerem Google vyžaduje kvalitu. Společnost, která aspiruje na Partnera Google, musí prokázat, že si osvojila základy, kterými se zabývají certifikační testy společnosti Google, že maximalizuje výkon kampaní svých klientů a její klienti dostávají prvotřídní služby. MarketUP tyto náročné požadavky splnil, a proto byl zařazen do tohoto nového programu mezi prvními v ČR!

Certifikační program Google byl nahrazen novým, vylepšeným programem pro agentury a online marketingové profesionály - Google Partners. Pouze důvěryhodné agentury mohou získat pečeť schválení společnosti Google. Ať už mají jednoho zaměstnance nebo tisíc, stát se partnerem Google vyžaduje kvalitu.

Odznak Partner Google všem ukazuje, že Google certifikované společnosti důvěřuje a že jí tedy mohou důvěřovat i potenciální klienti.

Dosažení statusu partnera záměrně není nic snadného. V klientských účtech je třeba prokázat hluboké znalosti programu AdWords (certifikace), historii kvalitních výsledků (doporučené postupy) a odpovídající aktivitu (celkový rozpočet ve spravovaných účtech klientů).

Google klientské účty agentury pravidelně kontroluje, aby zajistil, že její klienti dostávají prvotřídní služby, jako je druh a frekvence prováděných změn, udržení klientů a dobré využívání jejich rozpočtů.

Individuální certifikaci Google, která je nezbytnou podmínkou pro získání statusu Google Partner, získali již 4 specialisti MarketUP. Další absolvují Google školení a certifikát získají během následujících týdnů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017