Blog

Miroslav Král 21. 11. 2013 Zpět

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP byl právě certifikován v novém programu Google Partners. Stát se Partnerem Google vyžaduje kvalitu. Společnost, která aspiruje na Partnera Google, musí prokázat, že si osvojila základy, kterými se zabývají certifikační testy společnosti Google, že maximalizuje výkon kampaní svých klientů a její klienti dostávají prvotřídní služby. MarketUP tyto náročné požadavky splnil, a proto byl zařazen do tohoto nového programu mezi prvními v ČR!

Certifikační program Google byl nahrazen novým, vylepšeným programem pro agentury a online marketingové profesionály - Google Partners. Pouze důvěryhodné agentury mohou získat pečeť schválení společnosti Google. Ať už mají jednoho zaměstnance nebo tisíc, stát se partnerem Google vyžaduje kvalitu.

Odznak Partner Google všem ukazuje, že Google certifikované společnosti důvěřuje a že jí tedy mohou důvěřovat i potenciální klienti.

Dosažení statusu partnera záměrně není nic snadného. V klientských účtech je třeba prokázat hluboké znalosti programu AdWords (certifikace), historii kvalitních výsledků (doporučené postupy) a odpovídající aktivitu (celkový rozpočet ve spravovaných účtech klientů).

Google klientské účty agentury pravidelně kontroluje, aby zajistil, že její klienti dostávají prvotřídní služby, jako je druh a frekvence prováděných změn, udržení klientů a dobré využívání jejich rozpočtů.

Individuální certifikaci Google, která je nezbytnou podmínkou pro získání statusu Google Partner, získali již 4 specialisti MarketUP. Další absolvují Google školení a certifikát získají během následujících týdnů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017