Blog

Miroslav Král 30. 11. 2016 Zpět

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci animovaných i hraných videospotů pro naše klienty.

Desítky nasazených výzkumů Brandlift, které měří dopady videokampaně na cílovou skupinu v oblasti vybavení si reklamy, povědomí o značce a nákupních úmyslů, nám umožnily odladit ideální formu videoklipu. Dnes velmi dobře víme, jak má vypadat video pro digitální reklamu v YouTube, aby dosáhlo nejlepších výsledků v oboru a zajistilo návratnost reklamních investic díky pozitivnímu dopadu na nákupní chování spotřebitelů. Rozhodli jsme se zkušenosti zúročit a zajistit výrobu digitální videoprodukce pro naše klienty.

Bonavita kampaň Nepřeskakuj snídani

V září jsme pro našeho klienta Bonavita v rekordním čase produkovali video „Nepřeskakuj snídani“ ve spolupráci s youtubery. Bylo určeno pro stejnojmennou reklamní kampaň, která se odehrávala z velké části na YouTube, v kanálech zvolených youtuberů a také v displejové síti a na Facebooku na přelomu září a října 2016.

Dle výsledků nasazeného výzkumu Brandlift od Google náš videospot dosáhl nejen „Best in class“ hodnocení v AdRecall v České republice, kdy lift výrazně překročil 100 %, ale bodoval také jako „Best in Class“ v celosvětovém srovnání v nárůstu pozitivního hodnocení značky (Brand Favorability) po zhlédnutí reklamy. Téměř 14x přesáhl celosvětový průměr liftu, který je na úrovni 4 %. Výsledek nás těší o to více, že tento klip bodoval několikanásobně lépe v YouTube než TV klipy od mezinárodních kreativních agentur, které vykazují řádově větší investice do videoprodukce.

Pneumatiky.cz – kampaň na propagaci nové služby

V průběhu září jsme navrhli a vyprodukovali kampaň pro Pneumatiky.cz, která byla spuštěna 10. října na dobu 4 týdnů. Zajistili jsme kreativní návrh a produkci animovaného videa s využitím hlasu Zbyška Horáka, dabéra ostříleného Jeremyho Clarsona ze známého pořadu TopGear.

Vedle in-stream videokampaně a Mastheadu na YouTube byla kampaň doplněna o branding webu idnes.cz a lidovky.cz a rozsáhlou displejovou kampaň na mnoha portálech, sociálních sítích a pokročilou kampaň ve vyhledávání.

Videospot dle výsledků brandliftu skvěle skóroval u cílové skupiny mužů. Vykázal téměř 5x vyšší nárůst povědomí o značce (Brand Awareness) než je průměr u ostatních YT kampaní v ČR. Zařadil se tak do „Best in class“.  Výborné výsledky byly zaznamenány také u uživatelů, kteří po 5 sekundách video přeskočili. Video tak zajistilo AdRecall a povědomí o značce dalších 70 % uživatelů zdarma!

Obě videa dosáhla rovněž nadprůměrného zájmu uživatelů, neboť VTR (video view rate) se pohyboval na úrovni 30 %.

Videospoty pro vás

Digitální video na internetu dnes patří mezi nejúspěšnější marketingové taktiky a penetrace YouTube včetně času stráveného sledováním videa překonává všechny odhady i v ČR. V současné době pracujeme na dalších videích pro naše klienty, které brzy představíme veřejnosti.

Pokud plánujete rozšířit svou online komunikaci tímto směrem, jsme pro vás k dispozici.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019