Blog

Miroslav Král 30. 11. 2016 Zpět

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci animovaných i hraných videospotů pro naše klienty.

Desítky nasazených výzkumů Brandlift, které měří dopady videokampaně na cílovou skupinu v oblasti vybavení si reklamy, povědomí o značce a nákupních úmyslů, nám umožnily odladit ideální formu videoklipu. Dnes velmi dobře víme, jak má vypadat video pro digitální reklamu v YouTube, aby dosáhlo nejlepších výsledků v oboru a zajistilo návratnost reklamních investic díky pozitivnímu dopadu na nákupní chování spotřebitelů. Rozhodli jsme se zkušenosti zúročit a zajistit výrobu digitální videoprodukce pro naše klienty.

Bonavita kampaň Nepřeskakuj snídani

V září jsme pro našeho klienta Bonavita v rekordním čase produkovali video „Nepřeskakuj snídani“ ve spolupráci s youtubery. Bylo určeno pro stejnojmennou reklamní kampaň, která se odehrávala z velké části na YouTube, v kanálech zvolených youtuberů a také v displejové síti a na Facebooku na přelomu září a října 2016.

Dle výsledků nasazeného výzkumu Brandlift od Google náš videospot dosáhl nejen „Best in class“ hodnocení v AdRecall v České republice, kdy lift výrazně překročil 100 %, ale bodoval také jako „Best in Class“ v celosvětovém srovnání v nárůstu pozitivního hodnocení značky (Brand Favorability) po zhlédnutí reklamy. Téměř 14x přesáhl celosvětový průměr liftu, který je na úrovni 4 %. Výsledek nás těší o to více, že tento klip bodoval několikanásobně lépe v YouTube než TV klipy od mezinárodních kreativních agentur, které vykazují řádově větší investice do videoprodukce.

Pneumatiky.cz – kampaň na propagaci nové služby

V průběhu září jsme navrhli a vyprodukovali kampaň pro Pneumatiky.cz, která byla spuštěna 10. října na dobu 4 týdnů. Zajistili jsme kreativní návrh a produkci animovaného videa s využitím hlasu Zbyška Horáka, dabéra ostříleného Jeremyho Clarsona ze známého pořadu TopGear.

Vedle in-stream videokampaně a Mastheadu na YouTube byla kampaň doplněna o branding webu idnes.cz a lidovky.cz a rozsáhlou displejovou kampaň na mnoha portálech, sociálních sítích a pokročilou kampaň ve vyhledávání.

Videospot dle výsledků brandliftu skvěle skóroval u cílové skupiny mužů. Vykázal téměř 5x vyšší nárůst povědomí o značce (Brand Awareness) než je průměr u ostatních YT kampaní v ČR. Zařadil se tak do „Best in class“.  Výborné výsledky byly zaznamenány také u uživatelů, kteří po 5 sekundách video přeskočili. Video tak zajistilo AdRecall a povědomí o značce dalších 70 % uživatelů zdarma!

Obě videa dosáhla rovněž nadprůměrného zájmu uživatelů, neboť VTR (video view rate) se pohyboval na úrovni 30 %.

Videospoty pro vás

Digitální video na internetu dnes patří mezi nejúspěšnější marketingové taktiky a penetrace YouTube včetně času stráveného sledováním videa překonává všechny odhady i v ČR. V současné době pracujeme na dalších videích pro naše klienty, které brzy představíme veřejnosti.

Pokud plánujete rozšířit svou online komunikaci tímto směrem, jsme pro vás k dispozici.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019