Blog

Miroslav Král 24. 11. 2014 Zpět

MarketUP prezentoval žhavé novinky pro zvýšení prodeje na konferenci Internet Jungle

Konference Internet Jungle 2014

Konference Internet Jungle, která se uskutečnila ve středu 19. listopadu v Národní technické knihovně, byla opravdu vydařená. Sešlo se na ní na 230 marketingových ředitelů a specialistů z nadnárodních korporací i českých firem, kteří si poslechli přednášky o nejnovějších trendech z oblasti online marketingu.

Byli jsme osloveni pořadatelem konference, abychom seznámili účastníky se žhavými novinkami ve zvýšení prodejního výkonu v online aktivitách. Ve svém vystoupení poukázal Miroslav Král, Managing Partner MarketUP, na výhody kombinace televizních a online kampaní. Ty dovedou oslovit mnohem větší publikum než samotné televizní kampaně při stejných nákladech, přesto je řada TV inzerentů nevyužívá nebo o této možnosti ani neví. Lidé přitom tráví sledováním YouTube stejně času, jako u sledování ČT 1 nebo televize Prima.

Srovnání YouTube a televize

Videokampaně, pokročilý retargeting a nákup publik

Miroslav Král se v prezentaci věnoval také videokampaním, které v sobě skrývají velký potenciál. Pokud TV reklamu nevyužíváte z důvodu vysokých investic či úzké cílové skupiny, nevěšte hlavu. Různé formy online videoreklamy se vyplatí již při investicích několika málo desítek tisíc korun. Video dodá vašim kampaním emoce a šťávu a zvýší v kombinaci s dalšími online kanály prodejní výkon celé kampaně.

V letošním roce se výrazně rozšířily možnosti pro retargeting (v Google terminologii remarketing), tedy znovuoslovení angažovaného publika. Tento online marketingový nástroj umožňuje zvýšení prodejního výkonu online kampaní a posílení značky tím, že cílíte na uživatele, kteří již navštívili váš web nebo se zajímali o témata blízké vašim produktům či službám.  Můžete jej využít v Google Adwords, na YouTube, Facebooku či v sítích RTB reklamy.

Snížit akviziční náklady na nové zákazníky lze také lepším online cílením displayových kampaní. To je možné například nákupem relevantního publika, které nejlépe odpovídá vaší cílové skupině. V současné době tuto možnost nabízí například sdružení prémiových webů CPEx nebo Seznam v rámci behaviorálního cílení. V některých případech lze nakoupit publikum i od konkrétních obsahových webů.

Seznamte se s prezentací, kterou MarketUP představil na Internet Jungle.


Konference patřila i sociálním médiím

Kromě prezentace MarketUP zazněla na Internet Jungle také řada dalších zajímavých přednášek. Konference byla rozdělena do čtyř bloků, v nichž se probíraly otázky efektivního využívání sociálních sítí, budoucnost internetových bannerů, nástrahy e-mailového marketingu nebo problematika obsahového marketingu. Mezi vystupujícími nechyběl David Špinar z Googlu, který měl inspirativní přednášku na téma výkonnostního marketingu. Zazněly také zajímavé přednášky o plánování kampaní na Twitteru i Facebooku.

Přednáška MarketUP byla hodnocena jako velmi inspirativní a Miroslav Král byl požádán o shrnutí zkušeností do časopisu Marketing a Media, jehož obsah vám v blízké době přineseme na našem blogu. Podívejte se také na krátký rozhovor s Miroslavem Králem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017