Blog

market UP 29. 11. 2012 Zpět

MarketUP představil na konferenci affiliate program pro Global Energy

MarketUP představil na konferenci affiliate program pro Global Energy

Ve středu 28. listopadu 2012 přednášel Managing Partner Miroslav Král na II. Affiliate konferenci v Praze.

Akci, která byla určena především pro partnery a inzerenty spolupracující v rámci affiliate programů v síti Commission Junction, pořádala společnost VIV NETworks.

Miroslav Král ve své přednášce představil připravovaný affiliate program pro dodavatele elektřiny a zemního plynu Global Energy, který je klientem společnosti market UP. Ve svém vystoupení uvedl i několik zajímavých postřehů z oblasti energetického trhu.

  • až 700 000 lidí změní během roku dodavatele plynu nebo elektřiny
  • dotazů na změnu dodavatele přes vyhledávání je měsíčně okolo 360 000
  • nejatraktivnější je nabídka na změnu plynu

Zde můžete shlédnout prezentaci Miroslava Krále z této konference:

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019