Blog

market UP 5. 10. 2012 Zpět

MarketUP přednášel na odborné konferenci

MarketUP přednášel na odborné konferenci

Managing Partner společnosti market UP Miroslav Král vystoupil na odborné konferenci "Akvizice zákazníků / řízení zákaznické společnosti".

Akce, kterou pořádalo vydavatelství Economia a.s., proběhla ve čtvrtek 4. října 2012 v Praze. Miroslav Král se ve své přednášce "Efektivní taktiky pro akvizici s využítím online nástrojů" zaměřil především na oblast internetového marketingu, na který se firma market UP specializuje. Kromě jiného zmínil nejnovější trendy v nákupním chování spotřebitelů a podělil se také o rady pro úspěšný chod firem využívající online nástroje.

Po přednášce představil dvě případové studie z praxe, na kterých ukázal účinné využití online nástrojů. Jednou z nich byla studie věnující se nákupní galerii SIMIRA.CZ, na které ukázal efektivní způsob, jak připravit nízkorozpočtovou kampaň pro start-up. Druhá studie byla zaměřena na služby, které využil dovozce a distibutor stolních hokejů STIGA Jan Veselý. Na tomto příkladu ukázal, jak je možné dosáhnout vyššího výkonu kampaně při nižších investicích.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019