Blog

Miroslav Král 12. 10. 2013 Zpět

MarketUP pracuje pro CASTROL a LMC

MarketUP  pracuje pro CASTROL a LMC

V říjnu 2013 jsme zahájili spolupráci se společností CASTROL, předním světovým dodavatelem motorových olejů a maziv ze skupiny BP, a se společností LMC, jedničkou na internetovém trhu práce, provozovatelem portálů jobs.cz a prace.cz.

Pro českou pobočku britské firmy CASTROL jsme navrhli koncept edukativní online marketingové kampaně na podporu prodeje motorových olejů označených hologramem. Pro rozsáhlou multikanálovou kampaň využíváme nejnovější technologii RTB v systému Adform pro účinnou a cenově výhodnou bannerovou reklamu včetně  retargetingu, výkonnostní PPC ve vyhledávačích Seznam a Google a PPC kampaň na sociální síti Facebook.

Castrol

Pro společnost LMC jsme se podíleli na návrhu konceptu nové korporátní webové prezentace. Pro portál prace.cz nyní realizujeme online marketingovou B2B kampaň zaměřenou na malé a střední firmy, která doplňuje TV a rozhlasovou reklamu a komunikuje speciální nabídku pro nábor zaměstnanců. Kampaň zahrnuje jak cílenou prodejně orientovanou komunikaci ve vyhledávačích Seznam a Google, PPC inzerci na profesní síti LinkedIn, tak i displejovou reklamu rozšířenou o retargeting v RTB systému Adform.

LMC

LMC

Vážíme si důvěry obou nových klientů a náš realizační tým udělá maximum pro splnění náročných cílů obou kampaní.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017