Blog

Miroslav Král 12. 10. 2013 Zpět

MarketUP pracuje pro CASTROL a LMC

MarketUP  pracuje pro CASTROL a LMC

V říjnu 2013 jsme zahájili spolupráci se společností CASTROL, předním světovým dodavatelem motorových olejů a maziv ze skupiny BP, a se společností LMC, jedničkou na internetovém trhu práce, provozovatelem portálů jobs.cz a prace.cz.

Pro českou pobočku britské firmy CASTROL jsme navrhli koncept edukativní online marketingové kampaně na podporu prodeje motorových olejů označených hologramem. Pro rozsáhlou multikanálovou kampaň využíváme nejnovější technologii RTB v systému Adform pro účinnou a cenově výhodnou bannerovou reklamu včetně  retargetingu, výkonnostní PPC ve vyhledávačích Seznam a Google a PPC kampaň na sociální síti Facebook.

Castrol

Pro společnost LMC jsme se podíleli na návrhu konceptu nové korporátní webové prezentace. Pro portál prace.cz nyní realizujeme online marketingovou B2B kampaň zaměřenou na malé a střední firmy, která doplňuje TV a rozhlasovou reklamu a komunikuje speciální nabídku pro nábor zaměstnanců. Kampaň zahrnuje jak cílenou prodejně orientovanou komunikaci ve vyhledávačích Seznam a Google, PPC inzerci na profesní síti LinkedIn, tak i displejovou reklamu rozšířenou o retargeting v RTB systému Adform.

LMC

LMC

Vážíme si důvěry obou nových klientů a náš realizační tým udělá maximum pro splnění náročných cílů obou kampaní.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017