Blog

MarketUP 20. 3. 2014 Zpět

MarketUP posiluje zkušený textař a specialista na sociální sítě Martin Peška

MarketUP posiluje zkušený textař a specialista na sociální sítě Martin Peška

Seznamte se s naším novým kolegou, který doplnil tým MarketUP. Je jím Martin Peška, který u nás působí jako Senior Copywriter a specialista na sociální sítě.

Po novém Junior Copywriterovi Ondřeji Moskalíkovi, který se u nás zaměřuje především na SEO copywriting, posílil tým MarketUP také Martin Peška. 

Martin v MarketUP zodpovídá za koncepce a strategie na sociálních sítích, ale také za přípravu a realizaci textů na webové projekty klientů i pro jejich kampaně.

Ve firmě pracuje od začátku roku 2014. S texty všech stylů má bohaté zkušenosti. Od roku 2008 působil v PR agentuře a podílel se například na komunikaci Sázavafestu či kapel Rybičky 48 a Mandrage. O tři roky později přešel na tzv. druhý břeh. Založil internetové vydavatelství CzechNetMedia, kde získal praxi v online marketingu.

V Praze vystudoval sociální a mediální komunikaci a v Olomouci žurnalistiku.

Svůj volný čas nejraději tráví se svou dcerou Elvírkou, manželkou, přáteli a psem Dášenkou. Jeho velkou vášní je vlastní sbírka pivních sklenic.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017