Blog

MarketUP 3. 3. 2014 Zpět

MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show

MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show

Od začátku roku jsme pracovali na online kampani pro Českou basketbalovou federaci na česko-polské All-Star Game. Na napínavé utkání hvězd, v němž byl úspěšnější český výběr, dorazilo přes čtyři tisíce návštěvníků.

Napínavý souboj, v němž padlo celkem 214 bodů, celá řada trojek, ale i smečí. To bylo All Star Game 2014 v neděli 2. března v Pardubicích, kde výběr nejlepších hráčů z české ligy porazil svůj polský protějšek 109:105.

Přestože jsme pro tuto show připravovali velmi nízkonákladovou kampaň, můžeme se pochlubit skvělými výsledky. Všechny cíle kampaně na exhibici, jíž byl MarketUP partnerem, byly překročeny a předprodej vstupenek prostřednictvím online aplikace překonal odhady přesně o 100 %.

Multikanálová kampaň zahrnovala bannerovou kampaň, PPC ve vyhledávačích a na Facebooku, video kampaň na YouTube a retargeting v těchto médiích. Více o kampani se dozvíte zde

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

Basketbalová All Star Game 2014

Basketbalová All Star Game 2014

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019