Blog

MarketUP 3. 3. 2014 Zpět

MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show

MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show

Od začátku roku jsme pracovali na online kampani pro Českou basketbalovou federaci na česko-polské All-Star Game. Na napínavé utkání hvězd, v němž byl úspěšnější český výběr, dorazilo přes čtyři tisíce návštěvníků.

Napínavý souboj, v němž padlo celkem 214 bodů, celá řada trojek, ale i smečí. To bylo All Star Game 2014 v neděli 2. března v Pardubicích, kde výběr nejlepších hráčů z české ligy porazil svůj polský protějšek 109:105.

Přestože jsme pro tuto show připravovali velmi nízkonákladovou kampaň, můžeme se pochlubit skvělými výsledky. Všechny cíle kampaně na exhibici, jíž byl MarketUP partnerem, byly překročeny a předprodej vstupenek prostřednictvím online aplikace překonal odhady přesně o 100 %.

Multikanálová kampaň zahrnovala bannerovou kampaň, PPC ve vyhledávačích a na Facebooku, video kampaň na YouTube a retargeting v těchto médiích. Více o kampani se dozvíte zde

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

Basketbalová All Star Game 2014

Basketbalová All Star Game 2014

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017