Blog

Eva Řeháková 17. 4. 2015 Zpět

MarketUP organizuje semináře a workshopy na VŠE

MarketUP organizuje semináře a workshopy na VŠE

Na počátku roku 2015 jsme uzavřeli smlouvu o spolupráci s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. V rámci této spolupráce MarketUP zdarma realizuje sérii seminářů pro studenty s názvem Napříč online marketingem prakticky. Kromě předaných teoretických znalostí a praktických zkušeností je naším cílem vzbudit ve studentech nadšení pro internetový marketing.

Zájem studentů výrazně převyšoval kapacitu kurzů

Zájem studentů o první přednášky byl veliký a několikanásobně převyšoval kapacitu přednáškové místnosti. Každý zájemce proto musel vyplnit dotazník. Ti, kteří projevili skutečnou zálibu v oblasti online marketingu, se mohli zúčastnit vybraného kurzu.

Přednášky o online marketingu

První blok představil pestrost nástrojů online marketingu

První seminář se konal 19.3. pod vedením Tomáše Ševčíka. Jeho tématem byl Online marketing současnosti. Tento blok byl spíše teoretický s cílem představit pestrost a variabilitu nástrojů online marketingu.

Díky dotazům z publika však prezentace velmi často přecházela i do diskuze. To demonstrovalo skutečný zájem posluchačů o online marketing. Seminář měl původně trvat dvě hodiny. Až po necelých čtyřech hodinách jej však ukončil zvukový signál, který oznamoval konec provozu budovy. Další signál – potlesk – zhodnotil množství a kvalitu předaných informací.

Google Adwords prakticky

Druhý seminář byl již především praktický. Cílem bylo uvést studenty do prostředí pro tvorbu PPC reklamy ve vyhledavačích Google Adwords.

Tento blok vedl projektový manažer a specialista na PPC reklamu Martin Čáp a kromě teoretického úvodu byl vymezený čas vyplněn praktickou zkouškou sestavení PPC kampaně. I druhý workshop překročil stanovenou dobu takřka o jednu hodinu a byl taktéž zakončen potleskem.

Studenti se seznámili také s Google Analytics

V polovině dubna se konal ještě jeden workshop, zaměřený na nástroj Google Analytics. Matouš Ledvina představil jeho využití při sledování důležitých metrik pro vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých zdrojů návštěvnosti webů.

Workshop na VŠE

Online marketing ve škole často chybí

Nedílnou součástí přednášek byla také diskuze se studenty o tom, jak je online marketing obsažen v předmětech, týkajících se marketingu. Je škoda, že takto rozsáhlý a dynamicky se vyvíjející obor dostává ve výuce tak málo prostoru. I to je jistě důvod velkého zájmu o naše přednášky. Je jasné, že s mnohými účastníky se budeme v budoucnosti v komunitě online marketérů potkávat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017