Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin
Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…
23. 1. 2019Na počátku roku 2015 jsme uzavřeli smlouvu o spolupráci s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. V rámci této spolupráce MarketUP zdarma realizuje sérii seminářů pro studenty s názvem Napříč online marketingem prakticky. Kromě předaných teoretických znalostí a praktických zkušeností je naším cílem vzbudit ve studentech nadšení pro internetový marketing.
Zájem studentů o první přednášky byl veliký a několikanásobně převyšoval kapacitu přednáškové místnosti. Každý zájemce proto musel vyplnit dotazník. Ti, kteří projevili skutečnou zálibu v oblasti online marketingu, se mohli zúčastnit vybraného kurzu.
První seminář se konal 19.3. pod vedením Tomáše Ševčíka. Jeho tématem byl Online marketing současnosti. Tento blok byl spíše teoretický s cílem představit pestrost a variabilitu nástrojů online marketingu.
Díky dotazům z publika však prezentace velmi často přecházela i do diskuze. To demonstrovalo skutečný zájem posluchačů o online marketing. Seminář měl původně trvat dvě hodiny. Až po necelých čtyřech hodinách jej však ukončil zvukový signál, který oznamoval konec provozu budovy. Další signál – potlesk – zhodnotil množství a kvalitu předaných informací.
Druhý seminář byl již především praktický. Cílem bylo uvést studenty do prostředí pro tvorbu PPC reklamy ve vyhledavačích Google Adwords.
Tento blok vedl projektový manažer a specialista na PPC reklamu Martin Čáp a kromě teoretického úvodu byl vymezený čas vyplněn praktickou zkouškou sestavení PPC kampaně. I druhý workshop překročil stanovenou dobu takřka o jednu hodinu a byl taktéž zakončen potleskem.
V polovině dubna se konal ještě jeden workshop, zaměřený na nástroj Google Analytics. Matouš Ledvina představil jeho využití při sledování důležitých metrik pro vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých zdrojů návštěvnosti webů.
Nedílnou součástí přednášek byla také diskuze se studenty o tom, jak je online marketing obsažen v předmětech, týkajících se marketingu. Je škoda, že takto rozsáhlý a dynamicky se vyvíjející obor dostává ve výuce tak málo prostoru. I to je jistě důvod velkého zájmu o naše přednášky. Je jasné, že s mnohými účastníky se budeme v budoucnosti v komunitě online marketérů potkávat.
Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…
23. 1. 2019Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…
16. 1. 2019Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…
11. 1. 2019Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…
7. 1. 2019Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…
3. 1. 2019Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…
28. 12. 2018