Blog

Miroslav Král 14. 4. 2014 Zpět

MarketUP opět partnerem největší události roku v online marketingu v ČR!

Marketing Festival 2014 - logo

Podle slov Jindřicha Fáborského, organizátora 2. ročníku Marketing Festivalu, se má největší letošní událost pro online marketéry v ČR a střední Evropě zařadit mezi světovou špičku. Největší esa z online marketingu, včetně Avinashe Kaushika, budou sdílet své zkušenosti v Brně během třídenního maratonu na přelomu října a listopadu. MarketUP je vedle jmen jako Google či MOZ opět partnerem konference. Prodej vstupenek začíná již v pondělí 14. dubna, prvních 100 kusů lze zakoupit za speciální cenu!

Letošní Marketing Festival se koná od 31. října do 2. listopadu 2014 v Brně. Na konferenci vystoupí uznávaní marketéři, experti na PPC reklamu a webovou analytiku z celého světa. Vedle přednášek a workshopů nabídne konference účastníkům bohatý doprovodný program v podobě řady afterparty a koncertů.

Mezi přednášejícími vystoupí například:

  • Avinash Kaushik, světová star na webovou analytiku.

Avinash Kaushik

  • Dr. Peter Meyers, největší odborník MOZu v oblasti SEO. „Dr. Pete“ je vystudovaný kognitivní psycholog, který o sobě říká, že jeho posedlostí je lov algoritmů. Patří mezi nejpovolanější digitální marketéry na této planetě.

Dr. Peter Meyers

  • Martin Roettgerding, podle PPC Hero člen TOP 25 nejvlivnějších lidí v PPC reklamě na světě. Je autorem uznávaného blogu PPC-Epiphany.com, na Festivalu vystoupí s tématem Google AdWords.

Martin Roettgerding

  • Simo Ahava, který je vycházející hvězdou webové analytiky. Specializuje se především na propojení offline dat s webovou analytikou.

Simo Ahava

a mnoho dalších.

Více než dvě desítky vzdělávacích workshopů proběhnou už v pátek 31. října.

V pondělí 14. dubna startuje prodej vstupenek. Prvních 100 kusů můžete získat za speciální cenu 4.900 korun! Další se budou pohybovat v cenové relaci od 5.900 do 8.000 korun.

Podrobné informace včetně možnosti online nákupu vstupenek najdete na webových stránkách festivalu www.marketingfestival.cz

V následujících měsících vás budeme na blogu MarketUP informovat o dalších zajímavých přednášejících, od kterých se na Marketing Festivalu budete moci dozvědět o nejnovějších trendech a tipech z oboru.

Tým MarketUP se již na Marketing Festival 2014 těší a věří, že to bude ještě větší zážitek než úspěšný 1. ročník

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019