Blog

Eva Řeháková 15. 10. 2014 Zpět

MarketUP na Marketing Challenge Foru představil, jak dělat úspěšně online reklamu

Marketing Challenge Forum foto

Společnost MarketUP byla vybrána, aby se stala jedním z prezentujících na letošním Marketing Challenge Foru 2014, zaměřeném na B2B marketing. Za MarketUP přednášel Miroslav Král, který zaměřil své vystoupení především na konkrétní výsledky, jichž je možné dosáhnout s online marketingem u B2B klientů.

Konference se konala v příjemném prostředí Klubu Lávka, sešlo se na ní přes 50 marketingových ředitelů a manažerů z různých společností. Nechyběli zástupci České spořitelny, společnosti Penta, Linet nebo Tchiba.

Miroslav Král na Marketing Challenge Foru


Přednáška Miroslava Krále představila rozdíly mezi B2B a B2C marketingem a poukázala na celkovou důležitost online aktivit. Zatímco české B2B firmy investují do online marketingu pouze 28 % svého rozpočtu, v zahraničí dosahuje průměr investic až 70 %. Proto je u nás v internetovém prostředí pro B2B společnosti skutečně vysoký potenciál.

Případové studie MarketUP posloužily jako konkrétní příklady

Společnost MarketUP ukázala účastníkům, jak je možné realizovat profitabilní online kampaň. Výsledky, jakých lze dosáhnout, představila na konkrétních případových studiích svých klientů. Prvním z nich byl dodavatel podnikových systémů ALTUS SOFTWARE. Díky redesignu webu, novým PPC kampaním a imagové a remarketingové kampani se navýšil počet poptávek klienta o celých 67 %. Třikrát se zvýšila konverze webu zákazníka a náklady na poptávku klesly o 25 %.

Skvělých výsledků dosáhla i společnost AVNET Technology Solution, u které provedl MarketUP úpravu landing page, vytvořil online strategii pro oslovení úzké cílové skupiny IT resellerů a realizoval účinnou online kampaň pro jejich akvizici. Ambiciózní cíle klienta byly splněny na 130 % a díky tomuto úspěchu se spolupráce s klientem rozšířila o další marketingové aktivity.

Banner AVNET


Neméně přínosná byla kampaň pro světového leadra v robotice a automatizaci, společnost FANUC. MarketUP měl rozšířit povědomí o značce a vybudovat angažovanou komunitu na Facebooku. To se také podařilo. Nově založená Facebooková stránka FANUC získala 657 nových fanoušků, především pracovníků z oboru robotiky, obsluhy CNC strojů a dalších zájemců o průmyslovou automatizaci.

Facebooková stránka Fanuc


Stánek MarketUP představil služby společnosti

Návštěvníci festivalu se dočkali nejen zajímavých přednášek, ale mohli načerpat inspiraci také u stánků jednotlivých společností, mezi kterými nechyběl ani stánek MarketUP. Účastníci se seznámili s marketingovými službami společnosti a mohli načerpat nové nápady pro online aktivity vlastní firmy.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018