Blog

MarketUP 10. 7. 2015 Zpět

MarketUP má tři nové posily

MarketUP má tři nové posily

Tým MarketUP se rozšířil o tři nové posily. Project Managera Michala Vrtišku, Copywritera a PR Online Specialistu Jana Holečka a Internet Marketing Specialistku Veroniku Tomášovou. Co konkrétně je náplní jejich práce?

Michal Vrtiška  Project Manager

Před dvěma lety od nás odešel, aby si vyzkoušel práci v marketingovém oddělení knižního nakladatelství. Následně se vrátil zpět na pozici Project Managera. Michal má v MarketUP na starosti především projektové řízení kampaní pro klienty. Zodpovídá za práci specialistů a bezproblémový průběh spolupráce. Zkušenosti, které získal v nakladatelství, teď zúročí především při komunikaci s klienty a při pochopení jejich potřeb a požadavků.

Michal vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu na ČZU v Praze se zaměřením na marketingovou komunikaci. Už při studiu našel zálibu v online marketingu, která mu vydržela dodnes. Je certifikovaným specialistou Google Adwords (pokročilý test Inzerce ve Vyhledávací síti) a Google Analytics.

Jan Holeček  Copywriter a PR Online Specialist

Honza je v MarketUP odpovědný za přípravu reklamních a PR textů pro online i tištěná média. Dále má na starost tvorbu sloganů, obsahu sociálních sítí a komunikaci s médii.

První větší pracovní zkušenosti nabíral jako manažer reklamního oddělení ve vlakové společnosti LEO Express. Po zkušenosti vedoucího koordinátora v neziskové organizaci na několik let zakotvil v předním českém vydavatelství RF Hobby, kde působil ve známých časopisech Panorama 21. STOLETÍ, Enigma, EpochaPlus, UNIVERSE a v dalších. Věnoval se i moderování série promo akcí Gillette ProGlide. Vedle toho spolupracoval jako copywriter a PR specialista s řadou českých reklamních agentur. V roce 2015 se podílel na založení grafického a webdesignového studia NextStation, které se zaměřuje na vývoj moderních webových prezentací.

Veronika Tomášová  Internet Marketing Specialist

Veronika působí v MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Zodpovídá především za správnou optimalizaci PPC reklam ve vyhledávačích, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovanou specialistkou Google Adwords.

První pracovní zkušenosti získávala ve studentských organizacích při studiu Ekonomické žurnalistiky na Vysoké škole báňské v Ostravě. Zabývala se jak tvorbou obsahu, tak grafikou nebo komunikací. Nakonec zakotvila u online marketingu, kterému se aktivně věnuje již několik let. Před MarketUP pracovala například ve společnosti Advisio, kde měla na starosti právě PPC reklamu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017