Blog

MarketUP 10. 7. 2015 Zpět

MarketUP má tři nové posily

MarketUP má tři nové posily

Tým MarketUP se rozšířil o tři nové posily. Project Managera Michala Vrtišku, Copywritera a PR Online Specialistu Jana Holečka a Internet Marketing Specialistku Veroniku Tomášovou. Co konkrétně je náplní jejich práce?

Michal Vrtiška  Project Manager

Před dvěma lety od nás odešel, aby si vyzkoušel práci v marketingovém oddělení knižního nakladatelství. Následně se vrátil zpět na pozici Project Managera. Michal má v MarketUP na starosti především projektové řízení kampaní pro klienty. Zodpovídá za práci specialistů a bezproblémový průběh spolupráce. Zkušenosti, které získal v nakladatelství, teď zúročí především při komunikaci s klienty a při pochopení jejich potřeb a požadavků.

Michal vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu na ČZU v Praze se zaměřením na marketingovou komunikaci. Už při studiu našel zálibu v online marketingu, která mu vydržela dodnes. Je certifikovaným specialistou Google Adwords (pokročilý test Inzerce ve Vyhledávací síti) a Google Analytics.

Jan Holeček  Copywriter a PR Online Specialist

Honza je v MarketUP odpovědný za přípravu reklamních a PR textů pro online i tištěná média. Dále má na starost tvorbu sloganů, obsahu sociálních sítí a komunikaci s médii.

První větší pracovní zkušenosti nabíral jako manažer reklamního oddělení ve vlakové společnosti LEO Express. Po zkušenosti vedoucího koordinátora v neziskové organizaci na několik let zakotvil v předním českém vydavatelství RF Hobby, kde působil ve známých časopisech Panorama 21. STOLETÍ, Enigma, EpochaPlus, UNIVERSE a v dalších. Věnoval se i moderování série promo akcí Gillette ProGlide. Vedle toho spolupracoval jako copywriter a PR specialista s řadou českých reklamních agentur. V roce 2015 se podílel na založení grafického a webdesignového studia NextStation, které se zaměřuje na vývoj moderních webových prezentací.

Veronika Tomášová  Internet Marketing Specialist

Veronika působí v MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Zodpovídá především za správnou optimalizaci PPC reklam ve vyhledávačích, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovanou specialistkou Google Adwords.

První pracovní zkušenosti získávala ve studentských organizacích při studiu Ekonomické žurnalistiky na Vysoké škole báňské v Ostravě. Zabývala se jak tvorbou obsahu, tak grafikou nebo komunikací. Nakonec zakotvila u online marketingu, kterému se aktivně věnuje již několik let. Před MarketUP pracovala například ve společnosti Advisio, kde měla na starosti právě PPC reklamu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017