Blog

Eva Řeháková 11. 9. 2015 Zpět

MarketUP má čtyři nové certifikace pro mobilní inzerci

MarketUP má čtyři nové certifikace pro mobilní inzerci

Naši 4 kolegové z MarketUP úspěšně absolvovali akademii Mobilní inzerce od Google. Ta je věnována základním i pokročilejším konceptům mobilní inzerce včetně formátů reklam, cenových nabídek, cílení a měření a optimalizace kampaní.

Project Manager Martin Peška a internetoví specialisté Dušan Smoljak, Veronika Tomášová a Jakub Zörkler jsou nyní certifikovanými odborníky na mobilní inzerci. Úspěšnému složení náročného testu v angličtině předcházela tři čtyřhodinová školení v sídle společnosti Google v Praze. Na další termíny už začali docházet i další specialisté MarketUP.

Certifikace pro Mobilní inzerci

Certifikát prokazuje, že se specialisté v problematice Mobilní inzerce plně orientují. Všechny nově nabyté znalosti již využívají při přípravě kampaní pro klienty.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017