Blog

Eva Řeháková 11. 9. 2015 Zpět

MarketUP má čtyři nové certifikace pro mobilní inzerci

MarketUP má čtyři nové certifikace pro mobilní inzerci

Naši 4 kolegové z MarketUP úspěšně absolvovali akademii Mobilní inzerce od Google. Ta je věnována základním i pokročilejším konceptům mobilní inzerce včetně formátů reklam, cenových nabídek, cílení a měření a optimalizace kampaní.

Project Manager Martin Peška a internetoví specialisté Dušan Smoljak, Veronika Tomášová a Jakub Zörkler jsou nyní certifikovanými odborníky na mobilní inzerci. Úspěšnému složení náročného testu v angličtině předcházela tři čtyřhodinová školení v sídle společnosti Google v Praze. Na další termíny už začali docházet i další specialisté MarketUP.

Certifikace pro Mobilní inzerci

Certifikát prokazuje, že se specialisté v problematice Mobilní inzerce plně orientují. Všechny nově nabyté znalosti již využívají při přípravě kampaní pro klienty.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017