Blog

Eva Řeháková 11. 9. 2015 Zpět

MarketUP má čtyři nové certifikace pro mobilní inzerci

MarketUP má čtyři nové certifikace pro mobilní inzerci

Naši 4 kolegové z MarketUP úspěšně absolvovali akademii Mobilní inzerce od Google. Ta je věnována základním i pokročilejším konceptům mobilní inzerce včetně formátů reklam, cenových nabídek, cílení a měření a optimalizace kampaní.

Project Manager Martin Peška a internetoví specialisté Dušan Smoljak, Veronika Tomášová a Jakub Zörkler jsou nyní certifikovanými odborníky na mobilní inzerci. Úspěšnému složení náročného testu v angličtině předcházela tři čtyřhodinová školení v sídle společnosti Google v Praze. Na další termíny už začali docházet i další specialisté MarketUP.

Certifikace pro Mobilní inzerci

Certifikát prokazuje, že se specialisté v problematice Mobilní inzerce plně orientují. Všechny nově nabyté znalosti již využívají při přípravě kampaní pro klienty.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018