Blog

Miroslav Král 1. 10. 2013 Zpět

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

Konference, jejíž kapacita bude více jak 1000 návštěvníků, představí řečníky ze Spojených států, Velké Británie, Německa, Španělska a samozřejmě také z Česka. Svou velikostí i obsahem by se měla podle organizátorů stát tou největší online marketingovou konferencí ve střední Evropě. MarketUP se stal jedním z hlavních partnerů mimořádné akce.

Řečníci z různých koutů světa budou mít za cíl rozšířit návštěvníkům obzory v oblasti online marketingu a předat jim své znalosti a dovednosti. „Chceme vzdělávat a zároveň nabídnout zážitek, na který se nezapomíná,” vysvětluje organizátor Jindřich Fáborský. „Chceme návštěvníky během dvou dnů posunout až o rok dopředu. Předanými znalostmi i pocitem, který si z celé konference odnesou.”

Na Marketing Festivalu vystoupí například Neil Patel, jehož klienty jsou firmy Microsoft, HP nebo eBay. Neil Patel se zaměřuje především na zvyšování jejich tržeb právě prostřednictvím internetového marketingu. Dalšími ohlášenými řečníky jsou také Cyrus Shepard, blogger a odborník na SEO, nebo Gemma Munoz, která se specializuje na webovou analytiku. Z českých speakerů promluví Marek Prokop, Pavel Jašek, Petra Brodilová nebo Jan Zdársa. Na ostatní řečníky se můžete podívat na oficiální webu akce.

Festival bude kombinovat edukativní a hudebně-umělecký program. Kromě zajímavých přednášek a workshopů, které povedou zahraniční i domácí experti, čeká návštěvníky také zábava v podobě koncertů a DJs. Těšit se můžete třeba na skupinu MIDI LIDI nebo Charlie Straight.

Marketing Festival se uskuteční 22. a 23. listopadu 2013 v prostorách Janáčkova divadla v Brně. Lístky na konferenci můžete zakoupit ZDE.

Marketing Festival 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019