Blog

Miroslav Král 1. 10. 2013 Zpět

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

Konference, jejíž kapacita bude více jak 1000 návštěvníků, představí řečníky ze Spojených států, Velké Británie, Německa, Španělska a samozřejmě také z Česka. Svou velikostí i obsahem by se měla podle organizátorů stát tou největší online marketingovou konferencí ve střední Evropě. MarketUP se stal jedním z hlavních partnerů mimořádné akce.

Řečníci z různých koutů světa budou mít za cíl rozšířit návštěvníkům obzory v oblasti online marketingu a předat jim své znalosti a dovednosti. „Chceme vzdělávat a zároveň nabídnout zážitek, na který se nezapomíná,” vysvětluje organizátor Jindřich Fáborský. „Chceme návštěvníky během dvou dnů posunout až o rok dopředu. Předanými znalostmi i pocitem, který si z celé konference odnesou.”

Na Marketing Festivalu vystoupí například Neil Patel, jehož klienty jsou firmy Microsoft, HP nebo eBay. Neil Patel se zaměřuje především na zvyšování jejich tržeb právě prostřednictvím internetového marketingu. Dalšími ohlášenými řečníky jsou také Cyrus Shepard, blogger a odborník na SEO, nebo Gemma Munoz, která se specializuje na webovou analytiku. Z českých speakerů promluví Marek Prokop, Pavel Jašek, Petra Brodilová nebo Jan Zdársa. Na ostatní řečníky se můžete podívat na oficiální webu akce.

Festival bude kombinovat edukativní a hudebně-umělecký program. Kromě zajímavých přednášek a workshopů, které povedou zahraniční i domácí experti, čeká návštěvníky také zábava v podobě koncertů a DJs. Těšit se můžete třeba na skupinu MIDI LIDI nebo Charlie Straight.

Marketing Festival se uskuteční 22. a 23. listopadu 2013 v prostorách Janáčkova divadla v Brně. Lístky na konferenci můžete zakoupit ZDE.

Marketing Festival 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017