Blog

Miroslav Král 1. 10. 2013 Zpět

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

Konference, jejíž kapacita bude více jak 1000 návštěvníků, představí řečníky ze Spojených států, Velké Británie, Německa, Španělska a samozřejmě také z Česka. Svou velikostí i obsahem by se měla podle organizátorů stát tou největší online marketingovou konferencí ve střední Evropě. MarketUP se stal jedním z hlavních partnerů mimořádné akce.

Řečníci z různých koutů světa budou mít za cíl rozšířit návštěvníkům obzory v oblasti online marketingu a předat jim své znalosti a dovednosti. „Chceme vzdělávat a zároveň nabídnout zážitek, na který se nezapomíná,” vysvětluje organizátor Jindřich Fáborský. „Chceme návštěvníky během dvou dnů posunout až o rok dopředu. Předanými znalostmi i pocitem, který si z celé konference odnesou.”

Na Marketing Festivalu vystoupí například Neil Patel, jehož klienty jsou firmy Microsoft, HP nebo eBay. Neil Patel se zaměřuje především na zvyšování jejich tržeb právě prostřednictvím internetového marketingu. Dalšími ohlášenými řečníky jsou také Cyrus Shepard, blogger a odborník na SEO, nebo Gemma Munoz, která se specializuje na webovou analytiku. Z českých speakerů promluví Marek Prokop, Pavel Jašek, Petra Brodilová nebo Jan Zdársa. Na ostatní řečníky se můžete podívat na oficiální webu akce.

Festival bude kombinovat edukativní a hudebně-umělecký program. Kromě zajímavých přednášek a workshopů, které povedou zahraniční i domácí experti, čeká návštěvníky také zábava v podobě koncertů a DJs. Těšit se můžete třeba na skupinu MIDI LIDI nebo Charlie Straight.

Marketing Festival se uskuteční 22. a 23. listopadu 2013 v prostorách Janáčkova divadla v Brně. Lístky na konferenci můžete zakoupit ZDE.

Marketing Festival 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017