Blog

Miroslav Král 1. 10. 2013 Zpět

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

Konference, jejíž kapacita bude více jak 1000 návštěvníků, představí řečníky ze Spojených států, Velké Británie, Německa, Španělska a samozřejmě také z Česka. Svou velikostí i obsahem by se měla podle organizátorů stát tou největší online marketingovou konferencí ve střední Evropě. MarketUP se stal jedním z hlavních partnerů mimořádné akce.

Řečníci z různých koutů světa budou mít za cíl rozšířit návštěvníkům obzory v oblasti online marketingu a předat jim své znalosti a dovednosti. „Chceme vzdělávat a zároveň nabídnout zážitek, na který se nezapomíná,” vysvětluje organizátor Jindřich Fáborský. „Chceme návštěvníky během dvou dnů posunout až o rok dopředu. Předanými znalostmi i pocitem, který si z celé konference odnesou.”

Na Marketing Festivalu vystoupí například Neil Patel, jehož klienty jsou firmy Microsoft, HP nebo eBay. Neil Patel se zaměřuje především na zvyšování jejich tržeb právě prostřednictvím internetového marketingu. Dalšími ohlášenými řečníky jsou také Cyrus Shepard, blogger a odborník na SEO, nebo Gemma Munoz, která se specializuje na webovou analytiku. Z českých speakerů promluví Marek Prokop, Pavel Jašek, Petra Brodilová nebo Jan Zdársa. Na ostatní řečníky se můžete podívat na oficiální webu akce.

Festival bude kombinovat edukativní a hudebně-umělecký program. Kromě zajímavých přednášek a workshopů, které povedou zahraniční i domácí experti, čeká návštěvníky také zábava v podobě koncertů a DJs. Těšit se můžete třeba na skupinu MIDI LIDI nebo Charlie Straight.

Marketing Festival se uskuteční 22. a 23. listopadu 2013 v prostorách Janáčkova divadla v Brně. Lístky na konferenci můžete zakoupit ZDE.

Marketing Festival 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017