Blog

Tomáš Ševčík 10. 2. 2015 Zpět

MarketUP je partnerem Google s vysokým potenciálem růstu

MarketUP je partnerem Google s vysokým potenciálem růstu

MarketUP byl na konci roku 2014 vybrán společností Google do skupiny Google Partnerů s vysokým potenciálem růstu. Stali jsme se součástí Google Agency Acceleration Programu.

Základní parametry pro výběr do úzké skupiny certifikovaných partnerů byly tyto:

  • Kvalita kampaní a počet certifikovaných specialistů
  • Plány a ambice společnosti
  • Vývoj objemu financí na spravovaných reklamních účtech Google Adwords

V tomto roce nás tedy čeká bohatý program pro akceleraci našeho růstu v poskytovaných reklamních službách Google, rozdělený do tří základních kategorií:

1. Business Support

V této sekci absolvujeme několik vzdělávacích seminářů, zaměřených na řízení firmy. Zároveň budeme moci naši strategii a obchodní plány konzultovat s profesionálním koučem.

2. Education

V rámci této kategorie získáváme garantovaný přístup na Google akademie pro naše specialisty. Samozřejmostí je možnost účastnit se webinářů týkajících se jak stávajících, tak nových reklamních služeb pod značkami Google a YouTube.

3. Incentives

Tato část programu nám umožní účastnit se několika konferencí pro Google Partnery, a to i na evropské úrovni. Navíc se zapojíme do mnoha soutěží o zajímavé ceny, které bude Google organizovat pro své partnery v programu Agency Acceleration.

Na tento vzrušující rok s Google se velmi těšíme a věříme, že tento program ještě urychlí náš posun v žebříčku Google Partnerů mezi absolutní špičku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017