Blog

Tomáš Ševčík 10. 2. 2015 Zpět

MarketUP je partnerem Google s vysokým potenciálem růstu

MarketUP je partnerem Google s vysokým potenciálem růstu

MarketUP byl na konci roku 2014 vybrán společností Google do skupiny Google Partnerů s vysokým potenciálem růstu. Stali jsme se součástí Google Agency Acceleration Programu.

Základní parametry pro výběr do úzké skupiny certifikovaných partnerů byly tyto:

  • Kvalita kampaní a počet certifikovaných specialistů
  • Plány a ambice společnosti
  • Vývoj objemu financí na spravovaných reklamních účtech Google Adwords

V tomto roce nás tedy čeká bohatý program pro akceleraci našeho růstu v poskytovaných reklamních službách Google, rozdělený do tří základních kategorií:

1. Business Support

V této sekci absolvujeme několik vzdělávacích seminářů, zaměřených na řízení firmy. Zároveň budeme moci naši strategii a obchodní plány konzultovat s profesionálním koučem.

2. Education

V rámci této kategorie získáváme garantovaný přístup na Google akademie pro naše specialisty. Samozřejmostí je možnost účastnit se webinářů týkajících se jak stávajících, tak nových reklamních služeb pod značkami Google a YouTube.

3. Incentives

Tato část programu nám umožní účastnit se několika konferencí pro Google Partnery, a to i na evropské úrovni. Navíc se zapojíme do mnoha soutěží o zajímavé ceny, které bude Google organizovat pro své partnery v programu Agency Acceleration.

Na tento vzrušující rok s Google se velmi těšíme a věříme, že tento program ještě urychlí náš posun v žebříčku Google Partnerů mezi absolutní špičku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017