Blog

Tomáš Ševčík 10. 2. 2015 Zpět

MarketUP je partnerem Google s vysokým potenciálem růstu

MarketUP je partnerem Google s vysokým potenciálem růstu

MarketUP byl na konci roku 2014 vybrán společností Google do skupiny Google Partnerů s vysokým potenciálem růstu. Stali jsme se součástí Google Agency Acceleration Programu.

Základní parametry pro výběr do úzké skupiny certifikovaných partnerů byly tyto:

  • Kvalita kampaní a počet certifikovaných specialistů
  • Plány a ambice společnosti
  • Vývoj objemu financí na spravovaných reklamních účtech Google Adwords

V tomto roce nás tedy čeká bohatý program pro akceleraci našeho růstu v poskytovaných reklamních službách Google, rozdělený do tří základních kategorií:

1. Business Support

V této sekci absolvujeme několik vzdělávacích seminářů, zaměřených na řízení firmy. Zároveň budeme moci naši strategii a obchodní plány konzultovat s profesionálním koučem.

2. Education

V rámci této kategorie získáváme garantovaný přístup na Google akademie pro naše specialisty. Samozřejmostí je možnost účastnit se webinářů týkajících se jak stávajících, tak nových reklamních služeb pod značkami Google a YouTube.

3. Incentives

Tato část programu nám umožní účastnit se několika konferencí pro Google Partnery, a to i na evropské úrovni. Navíc se zapojíme do mnoha soutěží o zajímavé ceny, které bude Google organizovat pro své partnery v programu Agency Acceleration.

Na tento vzrušující rok s Google se velmi těšíme a věříme, že tento program ještě urychlí náš posun v žebříčku Google Partnerů mezi absolutní špičku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017