Blog

MarketUP 15. 1. 2014 Zpět

MarketUP bude propagovat polsko-české All-Star Game

MarketUP bude propagovat polsko-české All-Star Game

V lednu MarketUP zahájil spolupráci s Českou basketbalovou federací. Naším úkolem bude propagace polsko-české All-Star Game (ASG), projektu, v němž se utkají hvězdy nejvyšší české a polské ligy.

Akce navazuje na loňský ročník, který se uskutečnil v polské Vratislavi, kam dorazilo na šest tisíc fanoušků. Pokračování se uskuteční 2. března v pardubické ČEZ Areně, kam hvězdy Mattoni NBL vyzvaly své polské protějšky.

V rámci online kampaně dojde na propagaci v sociálních sítích i display reklamu.

Můžeme odvážně prohlásit, že do práce pro ASG 2014 dáme kromě svých zkušeností i srdíčko. Náš Managing Partner Mirek Král se totiž v minulosti basketballu věnoval a i dnes si rád ve volném čase zastřílí na koš.

Vážíme si nám svěřené důvěry České basketbalové federace a bereme vysoce nastavenou laťku z minulého roku jako výzvu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019