Blog

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali, jak se jim nový koncept vzdělávání líbil. Inspirujte se, třeba i vy budete chtít svoje místo na další akademii.

MarketUP Academy jsme pojali jako sérii vzdělávacích workshopů pro ty nejlepší. Touto cestou chceme ukázat, že fungujeme naprosto skvěle jako agentura a zároveň hledáme nadšené talenty přímo do našich týmů. Do obchodního, realizačního a kreativního. 

Všichni účastníci pracují na závěrečném samostatném úkolu, ve kterém navrhnou komplexní řešení pro klienta. Jedná se o strategii, kterou přizpůsobí tomu, co je baví a zajímá. Vypracují media plán a pak se mohou orientovat na sociální sítě a copywriting, nebo na přípravu kampaní v reklamních systémech. 

„Celé dva měsíce v MarketUp Academy vystihuje jedno slovo, a to slovo super. Ze všech workshopů jsem si odnášel mnoho nových poznatků a informací ze světa online marketingu a také dobrou náladu, která nás po celou dobu provázela. Mile mě překvapila přátelská atmosféra a příjemné prostředí v prostorách MarketUP. Pracuje tu fajn parta lidí, kteří táhnou za jeden provaz. Velmi si cením možnosti přiučit se novým věcem. A to jak v teoretické, tak praktické rovině. Děkuji MarketUP za tuto skvělou zkušenost, díky níž jsem měl možnost posunout se dál,“ napsal Tomáš Vejsada.

„Není agentura jako agentura. MarketUP patří mezi jedničky. Prošla jsem za 12 let hodně agentur, hlavně jako zákazník, tak vím, o čem mluvím. Nadchla mě tu naprostá profesionalita – silné know-how zkušených markeťáků spojené s osobním přístupem k malým i velkým firmám. K tomu si přičtěte přátelskou až rodinnou atmosféru v příjemných kancelářích na Andělu. Vyjde vám místo, kde máte prostor růst a kde se cítíte vítán. Jako zákazník, jako zaměstnanec nebo jako účastník MarketUP Academy,“ napsala Marta Plecitá.

„MarketUp splnil moje očakávania na jedničku. Skvelý prístup prednášajúcich ktorý nás doslova zahlcovali dôležitými a zaujímavými informáciami z oboru, a perfektná partia "spolužiakov" s ktorou bolo o zábavu postarané. Krásne priestory, relax zone a extrémne milý personál bol už iba čerešničkou na torte. Týmto by som chcel ešte raz poďakovať celému tímu MarketUp a samozrejme všetkým zúčastneným, nech vám sa darí,“ napsal Peter Gáborik.

"MarketUP Academy mi dala pevné digitální základy, na kterých můžu stavět a ohromnou chuť dál se rozvíjet. Zasvětila mě do chodu online agentury, provedla svým moderním, inspirativním a až nakažlivě přátelským prostředím a v neposlední řadě mi poskytla zpětnou vazbu při hodnocení vypracovaných úkolů. Toho všeho si neskutečně vážím," napsal Jakub Žák.

„MarketUP Academy pro mě byla nesmírně obohacující, a to jak z hlediska nových vědomostí, tak i díky tomu, že jsem poznala spoustu skvělých lidí se stejným zájmem. Velice oceňuji a kladně hodnotím obsah a průběh workshopů, kdy jsme si vše mohli vyzkoušet na praktických úkolech a nebyli jen pasivní posluchači. Všem bych tak chtěla moc poděkovat za skvělou atmosféru a příležitost učit se od těch nejlepších,“ napsala Helena Horáková.

"Díky MarketUP Academy jsem si postupně vyzkoušela práci v různých oblastech online marketingu a poznala jsem mnoho zajímavých lidí nejen z agentury, ale také mezi dalšími stážisty. Především jsem ale načerpala nepřeberné množství informací, které jsem během workshopů mohla ihned uplatnit v praxi při realizaci vlastních projektů. MarketUP Academy bych doporučila každému, kdo se zajímá o online marketing a hledá v něm to správné místo," napsala Barbora Nemravová.

"Slova chvály určitě potěší a také jsou oprávněná. Akademie byla jedním slovem super! Přestože jsem už v online marketingu pracovala, specificky FB PPC, tak mi chyběl nadhled. Nadhled ve smyslu strategického používání komunikačního mixu různými online kanály, jaký je jejich význam při výkonnostní versus brandové kampani a jak mezi ně rozdělit budget. Měli jsme možnost poznat všechny funkce v digitální agentuře a mně osobně to pomohlo ujasnit si, co by mě bavilo, pokud bych dostala šanci v agentuře pracovat. Osobně mě asi nejvíc nadchla organická „přednáška“ o video tvorbě. Baví mě video storytelling a lidé, kteří jsou v tom dobří,“ napsala Petra Prokůpková.

„Celá akademie byla velmi hodnotná a splnila to, co slibovala - projít agenturou a zjistit, co mě baví. Líbil se mi celý koncept. Nebyla to jen teorie, kterou si můžu někde přečíst, ale zapojili jste nás tak, že jsme alespoň na chvíli byli součástí jednotlivých týmů agentury. Je vidět, že v MarketUP je super tým a kolektiv. Radost s vámi všemi pracovat,“ napsala Karolína Půžová.

Všem bychom chtěli poděkovat za krásné ohlasy, které nás těší.

Zajímá vás, kdy bude další akademie? Když už, tak o tom rozhodně uslyšíte. Sledujte nás na Facebooku a Instagramu. Náš agencylife pod #marketupzije.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017