Blog

MarketingSalesMedia píše o naší ROPO kampani pro Sconto Nábytek

Výstřižek z magazínu MarketingSalesMedia

Naše práce se opět objevila v médiích. MarketingSalesMedia tentokrát na svých stránkách informoval o naší ROPO kampani pro klienta Sconto Nábytek. Ředitelka Sconta Pavlína Šedivá letos díky ní vystoupila i na konferenci Internet Advertising Conference.

Mnoho firem si dnes láme hlavu nad tím, do jaké míry se jim investice do online marketingu odráží v prodeji v kamenných obchodech. Jednou z takových firem bylo i Sconto Nábytek. Naše kampaň ale jejich starosti vyřešila. A zaznamenala velký úspěch v médiích i u našich partnerů. Ředitelka marketingu Sconto nábytek Pavlína Šedivá díky ní vystoupila i na významné konferenci IAC.

„Podle Šedivé jde o dlouhodobě nejúspěšnější kampaň firmy, protože je jednoduše komunikovatelná a pochopitelná,“ komentoval úspěch kampaně MarketingSalesMedia

Online kampaň, která zvýšila offline prodeje

Firma Sconto Nábytek provozuje e-shop a vlastní také řetězec kamenných prodejen. A zatímco u e-shopu je míra konverzí z online marketingu snadno zjistitelná, u prodeje v kamenných obchodech to tak jednoduché není. Představitele firmy i nás tedy pochopitelně zajímalo, do jaké míry se naše online kampaně odráží také v offline prodejích.

Rozpočet je často to, s čím se marketingoví pracovníci velkých firem potýkají. U firmy Sconto Nábytek to nebylo jinak. Aby mohla firma využít veškerý potenciál, který online reklama nabízí, bylo zapotřebí zvýšit a obhájit před jednateli společnosti míru PNO (podíl nákladů na obratu, pozn.). Rozhodli jsme se proto pro krátkodobou slevovou kampaň s využitím bannerové reklamy, reklamy ve vyhledávačích a reklamy na Facebooku. Během deseti dnů jsme prostřednictvím nabízeli slevu 35 % na nábytek a 15 % na bytové doplňky. A kampaň zaznamenala mimořádný úspěch.

Uživatel po kliknutí na reklamu obdržel slevový kód, který mohl následně uplatnit v e-shopu, ale i v kamenné prodejně. Výsledek mnohé překvapil. Podíl konverzí na e-shopu a v kamenných prodejnách byl 31:69 ve prospěch prodejen.

Díky úspěšné kampani si marketingové oddělení Sconto Nábytek navýšení rozpočtu před jednateli firmy obhájilo.  A i my jsme si mohli udělat další pomyslný zářez na naší tabuli úspěchů. Připomeňte si s námi, jak lze online kampaněmi oslovit zákazníky kamenných prodejen.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017