Blog

MarketingSalesMedia píše o naší ROPO kampani pro Sconto Nábytek

Výstřižek z magazínu MarketingSalesMedia

Naše práce se opět objevila v médiích. MarketingSalesMedia tentokrát na svých stránkách informoval o naší ROPO kampani pro klienta Sconto Nábytek. Ředitelka Sconta Pavlína Šedivá letos díky ní vystoupila i na konferenci Internet Advertising Conference.

Mnoho firem si dnes láme hlavu nad tím, do jaké míry se jim investice do online marketingu odráží v prodeji v kamenných obchodech. Jednou z takových firem bylo i Sconto Nábytek. Naše kampaň ale jejich starosti vyřešila. A zaznamenala velký úspěch v médiích i u našich partnerů. Ředitelka marketingu Sconto nábytek Pavlína Šedivá díky ní vystoupila i na významné konferenci IAC.

„Podle Šedivé jde o dlouhodobě nejúspěšnější kampaň firmy, protože je jednoduše komunikovatelná a pochopitelná,“ komentoval úspěch kampaně MarketingSalesMedia

Online kampaň, která zvýšila offline prodeje

Firma Sconto Nábytek provozuje e-shop a vlastní také řetězec kamenných prodejen. A zatímco u e-shopu je míra konverzí z online marketingu snadno zjistitelná, u prodeje v kamenných obchodech to tak jednoduché není. Představitele firmy i nás tedy pochopitelně zajímalo, do jaké míry se naše online kampaně odráží také v offline prodejích.

Rozpočet je často to, s čím se marketingoví pracovníci velkých firem potýkají. U firmy Sconto Nábytek to nebylo jinak. Aby mohla firma využít veškerý potenciál, který online reklama nabízí, bylo zapotřebí zvýšit a obhájit před jednateli společnosti míru PNO (podíl nákladů na obratu, pozn.). Rozhodli jsme se proto pro krátkodobou slevovou kampaň s využitím bannerové reklamy, reklamy ve vyhledávačích a reklamy na Facebooku. Během deseti dnů jsme prostřednictvím nabízeli slevu 35 % na nábytek a 15 % na bytové doplňky. A kampaň zaznamenala mimořádný úspěch.

Uživatel po kliknutí na reklamu obdržel slevový kód, který mohl následně uplatnit v e-shopu, ale i v kamenné prodejně. Výsledek mnohé překvapil. Podíl konverzí na e-shopu a v kamenných prodejnách byl 31:69 ve prospěch prodejen.

Díky úspěšné kampani si marketingové oddělení Sconto Nábytek navýšení rozpočtu před jednateli firmy obhájilo.  A i my jsme si mohli udělat další pomyslný zářez na naší tabuli úspěchů. Připomeňte si s námi, jak lze online kampaněmi oslovit zákazníky kamenných prodejen.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018