Blog

MarketingSalesMedia píše o naší ROPO kampani pro Sconto Nábytek

Výstřižek z magazínu MarketingSalesMedia

Naše práce se opět objevila v médiích. MarketingSalesMedia tentokrát na svých stránkách informoval o naší ROPO kampani pro klienta Sconto Nábytek. Ředitelka Sconta Pavlína Šedivá letos díky ní vystoupila i na konferenci Internet Advertising Conference.

Mnoho firem si dnes láme hlavu nad tím, do jaké míry se jim investice do online marketingu odráží v prodeji v kamenných obchodech. Jednou z takových firem bylo i Sconto Nábytek. Naše kampaň ale jejich starosti vyřešila. A zaznamenala velký úspěch v médiích i u našich partnerů. Ředitelka marketingu Sconto nábytek Pavlína Šedivá díky ní vystoupila i na významné konferenci IAC.

„Podle Šedivé jde o dlouhodobě nejúspěšnější kampaň firmy, protože je jednoduše komunikovatelná a pochopitelná,“ komentoval úspěch kampaně MarketingSalesMedia

Online kampaň, která zvýšila offline prodeje

Firma Sconto Nábytek provozuje e-shop a vlastní také řetězec kamenných prodejen. A zatímco u e-shopu je míra konverzí z online marketingu snadno zjistitelná, u prodeje v kamenných obchodech to tak jednoduché není. Představitele firmy i nás tedy pochopitelně zajímalo, do jaké míry se naše online kampaně odráží také v offline prodejích.

Rozpočet je často to, s čím se marketingoví pracovníci velkých firem potýkají. U firmy Sconto Nábytek to nebylo jinak. Aby mohla firma využít veškerý potenciál, který online reklama nabízí, bylo zapotřebí zvýšit a obhájit před jednateli společnosti míru PNO (podíl nákladů na obratu, pozn.). Rozhodli jsme se proto pro krátkodobou slevovou kampaň s využitím bannerové reklamy, reklamy ve vyhledávačích a reklamy na Facebooku. Během deseti dnů jsme prostřednictvím nabízeli slevu 35 % na nábytek a 15 % na bytové doplňky. A kampaň zaznamenala mimořádný úspěch.

Uživatel po kliknutí na reklamu obdržel slevový kód, který mohl následně uplatnit v e-shopu, ale i v kamenné prodejně. Výsledek mnohé překvapil. Podíl konverzí na e-shopu a v kamenných prodejnách byl 31:69 ve prospěch prodejen.

Díky úspěšné kampani si marketingové oddělení Sconto Nábytek navýšení rozpočtu před jednateli firmy obhájilo.  A i my jsme si mohli udělat další pomyslný zářez na naší tabuli úspěchů. Připomeňte si s námi, jak lze online kampaněmi oslovit zákazníky kamenných prodejen.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019