Blog

MarketingSalesMedia píše o naší ROPO kampani pro Sconto Nábytek

Výstřižek z magazínu MarketingSalesMedia

Naše práce se opět objevila v médiích. MarketingSalesMedia tentokrát na svých stránkách informoval o naší ROPO kampani pro klienta Sconto Nábytek. Ředitelka Sconta Pavlína Šedivá letos díky ní vystoupila i na konferenci Internet Advertising Conference.

Mnoho firem si dnes láme hlavu nad tím, do jaké míry se jim investice do online marketingu odráží v prodeji v kamenných obchodech. Jednou z takových firem bylo i Sconto Nábytek. Naše kampaň ale jejich starosti vyřešila. A zaznamenala velký úspěch v médiích i u našich partnerů. Ředitelka marketingu Sconto nábytek Pavlína Šedivá díky ní vystoupila i na významné konferenci IAC.

„Podle Šedivé jde o dlouhodobě nejúspěšnější kampaň firmy, protože je jednoduše komunikovatelná a pochopitelná,“ komentoval úspěch kampaně MarketingSalesMedia

Online kampaň, která zvýšila offline prodeje

Firma Sconto Nábytek provozuje e-shop a vlastní také řetězec kamenných prodejen. A zatímco u e-shopu je míra konverzí z online marketingu snadno zjistitelná, u prodeje v kamenných obchodech to tak jednoduché není. Představitele firmy i nás tedy pochopitelně zajímalo, do jaké míry se naše online kampaně odráží také v offline prodejích.

Rozpočet je často to, s čím se marketingoví pracovníci velkých firem potýkají. U firmy Sconto Nábytek to nebylo jinak. Aby mohla firma využít veškerý potenciál, který online reklama nabízí, bylo zapotřebí zvýšit a obhájit před jednateli společnosti míru PNO (podíl nákladů na obratu, pozn.). Rozhodli jsme se proto pro krátkodobou slevovou kampaň s využitím bannerové reklamy, reklamy ve vyhledávačích a reklamy na Facebooku. Během deseti dnů jsme prostřednictvím nabízeli slevu 35 % na nábytek a 15 % na bytové doplňky. A kampaň zaznamenala mimořádný úspěch.

Uživatel po kliknutí na reklamu obdržel slevový kód, který mohl následně uplatnit v e-shopu, ale i v kamenné prodejně. Výsledek mnohé překvapil. Podíl konverzí na e-shopu a v kamenných prodejnách byl 31:69 ve prospěch prodejen.

Díky úspěšné kampani si marketingové oddělení Sconto Nábytek navýšení rozpočtu před jednateli firmy obhájilo.  A i my jsme si mohli udělat další pomyslný zářez na naší tabuli úspěchů. Připomeňte si s námi, jak lze online kampaněmi oslovit zákazníky kamenných prodejen.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019