Blog

Jan Holeček 19. 4. 2016 Zpět

Marketingová média informují o našem vítězství v tendru na Vitanu a First Stop

Marketingová média informují o našem vítězství v tendru na Vitanu a First Stop

Získání známého výrobce potravin, společnosti Vitana, a jedné z nejširších sítí pneuservisů v Evropě, firmy First Stop. O těchto úspěších psala v souvislosti v MarketUP tři hlavní marketingová média Marketing & Media, MarketingSalesMedia i Mediář.

„Digitální agentura MarketUP vyhrála tendr společnosti Vitana na zajištění online marketingových aktivit v roce 2016,“ uvádí Marketing & Media zprávu o našem vítězství.

Další magazíny zároveň zdůrazňují i to, že Vitana si s MarketUP vyzkoušela spolupráci již v roce 2015, kdy jsme pro ni připravili kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy.

Nepovšimnut nezůstal ani úspěch v tendru na multikanálovou online pro firmu First Stop, spadající pod největšího výrobce pneumatik na světě, společnost Bridgestone.

MarketingSalesMedia informuje, že kampaň má podpořit přezutí zimních pneumatik na letní. Mediář cituje Miroslava Krále, který komentoval správu sociálních sítí pro First Stop. „Za necelý měsíc jsme zasáhli přes 80 000 lidí. Skvělé virální šíření měl například náš aprílový příspěvek, který představil fiktivní limitovanou kolekci barevných pneumatik. Dohromady zaznamenal 411 reakcí a nečekaný nákupní zájem o produkt, který zatím nebyl vyvinut.“

Barevné pneumatiky

Aprílový příspěvek s barevnými pneumatikami, který zaznamenal skvělé virální šíření.


Foto: mam.ihned.cz, mediar.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017