Blog

Jan Holeček 19. 4. 2016 Zpět

Marketingová média informují o našem vítězství v tendru na Vitanu a First Stop

Marketingová média informují o našem vítězství v tendru na Vitanu a First Stop

Získání známého výrobce potravin, společnosti Vitana, a jedné z nejširších sítí pneuservisů v Evropě, firmy First Stop. O těchto úspěších psala v souvislosti v MarketUP tři hlavní marketingová média Marketing & Media, MarketingSalesMedia i Mediář.

„Digitální agentura MarketUP vyhrála tendr společnosti Vitana na zajištění online marketingových aktivit v roce 2016,“ uvádí Marketing & Media zprávu o našem vítězství.

Další magazíny zároveň zdůrazňují i to, že Vitana si s MarketUP vyzkoušela spolupráci již v roce 2015, kdy jsme pro ni připravili kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy.

Nepovšimnut nezůstal ani úspěch v tendru na multikanálovou online pro firmu First Stop, spadající pod největšího výrobce pneumatik na světě, společnost Bridgestone.

MarketingSalesMedia informuje, že kampaň má podpořit přezutí zimních pneumatik na letní. Mediář cituje Miroslava Krále, který komentoval správu sociálních sítí pro First Stop. „Za necelý měsíc jsme zasáhli přes 80 000 lidí. Skvělé virální šíření měl například náš aprílový příspěvek, který představil fiktivní limitovanou kolekci barevných pneumatik. Dohromady zaznamenal 411 reakcí a nečekaný nákupní zájem o produkt, který zatím nebyl vyvinut.“

Barevné pneumatiky

Aprílový příspěvek s barevnými pneumatikami, který zaznamenal skvělé virální šíření.


Foto: mam.ihned.cz, mediar.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017