Blog

Tomáš Vejsada 13. 7. 2017 Zpět

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se sami.

Týdeník Marketing&Media zaujala série Inspirativních setkání, které pořádáme již druhým rokem pro významné klienty. Prezentujeme zde novinky z oblasti online marketingu. Na něm tentokrát vystoupil manažer partnerů společnosti Facebook pro střední a východní Evropu Pavel Tekel. Mluvilo se hlavně o malém přínosu lajků a o tom, jak pracovat s videem. 

Článek Miroslava Krále se věnoval problematice sociálních sítí, kdy se firmy většinou zaměřují na sbírání interakcí, což není vhodná strategie pro budování značky a podporu prodeje. Ve své druhé části se zaměřil na budoucnost sociálních sítí. Tu vidí zejména ve videích, které je ovšem třeba dobře udělat. Celý článek o Inspirativním setkání si můžete přečíst tady.

„Aby bylo vaše video úspěšné, musí zaujmout na první pohled. Klíčové jsou první tři vteřiny záznamu, protože ty rozhodnou, zda uživatelé video zhlédnou celé. Videospoty by proto měly být srozumitelné i bez zvuku a logo firmy by mělo být vidět už od začátku,“ píše se v Marketing&Media.

V loňském roce jsme uspořádali hned tři Inspirativní setkání a to ve spolupráci s Googlem, Seznamem a společností Adform. Letos jsme v dubnu navázali, a to hned ve spolupráci se společností Facebook. Dále máme v plánu další oblasti, jako jsou data, analytika, mobilní weby, ale i kreativa. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017