Blog

Tomáš Vejsada 13. 7. 2017 Zpět

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se sami.

Týdeník Marketing&Media zaujala série Inspirativních setkání, které pořádáme již druhým rokem pro významné klienty. Prezentujeme zde novinky z oblasti online marketingu. Na něm tentokrát vystoupil manažer partnerů společnosti Facebook pro střední a východní Evropu Pavel Tekel. Mluvilo se hlavně o malém přínosu lajků a o tom, jak pracovat s videem. 

Článek Miroslava Krále se věnoval problematice sociálních sítí, kdy se firmy většinou zaměřují na sbírání interakcí, což není vhodná strategie pro budování značky a podporu prodeje. Ve své druhé části se zaměřil na budoucnost sociálních sítí. Tu vidí zejména ve videích, které je ovšem třeba dobře udělat. Celý článek o Inspirativním setkání si můžete přečíst tady.

„Aby bylo vaše video úspěšné, musí zaujmout na první pohled. Klíčové jsou první tři vteřiny záznamu, protože ty rozhodnou, zda uživatelé video zhlédnou celé. Videospoty by proto měly být srozumitelné i bez zvuku a logo firmy by mělo být vidět už od začátku,“ píše se v Marketing&Media.

V loňském roce jsme uspořádali hned tři Inspirativní setkání a to ve spolupráci s Googlem, Seznamem a společností Adform. Letos jsme v dubnu navázali, a to hned ve spolupráci se společností Facebook. Dále máme v plánu další oblasti, jako jsou data, analytika, mobilní weby, ale i kreativa. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019