Blog

Tomáš Ševčík 28. 11. 2013 Zpět

Marketing Festival měl obrovský úspěch

Marketing Festival měl obrovský úspěch

Předposlední víkend v listopadu se konala v Janáčkově divadle v Brně konference Marketing Festival, které jsme se nejen v hojném počtu zúčastnili, ale také jsme s ní spojili své jméno – stali jsme se jedním z hlavních partnerů. Konference se zúčastnilo více než 1100 účastníků, a řadí se tak mezi největší konference tohoto druhu v Evropě.

Konference se v roli prezentujících zúčastnili světoví odborníci z oblasti online marketingu jako např. Cyrus Shepard, Michael King, Brian Carter, Evan Fishkin a další. I osobnosti z české internetové scény byly vybrány velmi pečlivě – Pavel Jašek, Petra Brodilová, Ondřej Sláma nebo Marek Prokop. Ti všichni a mnoho dalších zajímavých osobností představili, jak mnoho praktických rad pro realizaci online marketing kampaní, tak i mnoho užitečných dat vypovídajících o nových trendech pro využití internetu jako reklamního a prodejního media.

Marketing Festival

Velmi diskutovaným tématem byl vývoj v oblasti SEO, která souvisí především se změnami v rámci vyhledavače Google. Pokud bych měl shrnout velmi stručně jakým směrem se nyní tato tradiční disciplína internetového marketingu pohybuje, je to určitě směrem k bohatému relevantnímu a dobře strukturovanému obsahu s využitím tzv. rich snippets. Dalším důležitým prvkem podporujícím vysoké pozice ve vyhledavači Google bude určitě v blízké budoucnosti i prestiž jednotlivých autorů obsahu v příslušných oblastech jejich zájmu. Pokud jde o vyhledávač Seznam, zde se díky očekávaným změnám bude třeba soustředit i na grafickou kvalitu stránek webu, protože Seznam bude ve vyhledávání prezentovat vždy náhled relevantní webové stránky. Všichni prezentující se shodli, že disciplína SEO má i nadále pro online marketéry velký význam, neboť tento zdroj návštěvnosti je stále u drtivé většiny webů nejvýznamnější a zároveň rok od roku roste.

Některé prezentace byly odborně velmi náročné, a tak určitě přišla všem návštěvníkům vhod relax zóna, která byla k dispozici ve třetím patře Janáčkova divadla. MarketUP připravil pro návštěvníky možnost zasoutěžit si s profi RC modely. V průběhu konference si zajezdilo na vybudované dráze více než 100 jezdců a nejlepší z nich si odnesl model HIMOTO ON ROAD NASCADA 4x4.

Věříme, že Jindřich Fáborský, organizátor konference, tímto založil novou tradici a že se příští rok opět budeme moci těšit na další obohacující prezentace předních českých a světových online marketérů.

Marketing Festival

Marketing Festival

Marketing Festival

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017