Blog

Tomáš Ševčík 28. 11. 2013 Zpět

Marketing Festival měl obrovský úspěch

Marketing Festival měl obrovský úspěch

Předposlední víkend v listopadu se konala v Janáčkově divadle v Brně konference Marketing Festival, které jsme se nejen v hojném počtu zúčastnili, ale také jsme s ní spojili své jméno – stali jsme se jedním z hlavních partnerů. Konference se zúčastnilo více než 1100 účastníků, a řadí se tak mezi největší konference tohoto druhu v Evropě.

Konference se v roli prezentujících zúčastnili světoví odborníci z oblasti online marketingu jako např. Cyrus Shepard, Michael King, Brian Carter, Evan Fishkin a další. I osobnosti z české internetové scény byly vybrány velmi pečlivě – Pavel Jašek, Petra Brodilová, Ondřej Sláma nebo Marek Prokop. Ti všichni a mnoho dalších zajímavých osobností představili, jak mnoho praktických rad pro realizaci online marketing kampaní, tak i mnoho užitečných dat vypovídajících o nových trendech pro využití internetu jako reklamního a prodejního media.

Marketing Festival

Velmi diskutovaným tématem byl vývoj v oblasti SEO, která souvisí především se změnami v rámci vyhledavače Google. Pokud bych měl shrnout velmi stručně jakým směrem se nyní tato tradiční disciplína internetového marketingu pohybuje, je to určitě směrem k bohatému relevantnímu a dobře strukturovanému obsahu s využitím tzv. rich snippets. Dalším důležitým prvkem podporujícím vysoké pozice ve vyhledavači Google bude určitě v blízké budoucnosti i prestiž jednotlivých autorů obsahu v příslušných oblastech jejich zájmu. Pokud jde o vyhledávač Seznam, zde se díky očekávaným změnám bude třeba soustředit i na grafickou kvalitu stránek webu, protože Seznam bude ve vyhledávání prezentovat vždy náhled relevantní webové stránky. Všichni prezentující se shodli, že disciplína SEO má i nadále pro online marketéry velký význam, neboť tento zdroj návštěvnosti je stále u drtivé většiny webů nejvýznamnější a zároveň rok od roku roste.

Některé prezentace byly odborně velmi náročné, a tak určitě přišla všem návštěvníkům vhod relax zóna, která byla k dispozici ve třetím patře Janáčkova divadla. MarketUP připravil pro návštěvníky možnost zasoutěžit si s profi RC modely. V průběhu konference si zajezdilo na vybudované dráze více než 100 jezdců a nejlepší z nich si odnesl model HIMOTO ON ROAD NASCADA 4x4.

Věříme, že Jindřich Fáborský, organizátor konference, tímto založil novou tradici a že se příští rok opět budeme moci těšit na další obohacující prezentace předních českých a světových online marketérů.

Marketing Festival

Marketing Festival

Marketing Festival

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019