Blog

Tomáš Ševčík 28. 11. 2013 Zpět

Marketing Festival měl obrovský úspěch

Marketing Festival měl obrovský úspěch

Předposlední víkend v listopadu se konala v Janáčkově divadle v Brně konference Marketing Festival, které jsme se nejen v hojném počtu zúčastnili, ale také jsme s ní spojili své jméno – stali jsme se jedním z hlavních partnerů. Konference se zúčastnilo více než 1100 účastníků, a řadí se tak mezi největší konference tohoto druhu v Evropě.

Konference se v roli prezentujících zúčastnili světoví odborníci z oblasti online marketingu jako např. Cyrus Shepard, Michael King, Brian Carter, Evan Fishkin a další. I osobnosti z české internetové scény byly vybrány velmi pečlivě – Pavel Jašek, Petra Brodilová, Ondřej Sláma nebo Marek Prokop. Ti všichni a mnoho dalších zajímavých osobností představili, jak mnoho praktických rad pro realizaci online marketing kampaní, tak i mnoho užitečných dat vypovídajících o nových trendech pro využití internetu jako reklamního a prodejního media.

Marketing Festival

Velmi diskutovaným tématem byl vývoj v oblasti SEO, která souvisí především se změnami v rámci vyhledavače Google. Pokud bych měl shrnout velmi stručně jakým směrem se nyní tato tradiční disciplína internetového marketingu pohybuje, je to určitě směrem k bohatému relevantnímu a dobře strukturovanému obsahu s využitím tzv. rich snippets. Dalším důležitým prvkem podporujícím vysoké pozice ve vyhledavači Google bude určitě v blízké budoucnosti i prestiž jednotlivých autorů obsahu v příslušných oblastech jejich zájmu. Pokud jde o vyhledávač Seznam, zde se díky očekávaným změnám bude třeba soustředit i na grafickou kvalitu stránek webu, protože Seznam bude ve vyhledávání prezentovat vždy náhled relevantní webové stránky. Všichni prezentující se shodli, že disciplína SEO má i nadále pro online marketéry velký význam, neboť tento zdroj návštěvnosti je stále u drtivé většiny webů nejvýznamnější a zároveň rok od roku roste.

Některé prezentace byly odborně velmi náročné, a tak určitě přišla všem návštěvníkům vhod relax zóna, která byla k dispozici ve třetím patře Janáčkova divadla. MarketUP připravil pro návštěvníky možnost zasoutěžit si s profi RC modely. V průběhu konference si zajezdilo na vybudované dráze více než 100 jezdců a nejlepší z nich si odnesl model HIMOTO ON ROAD NASCADA 4x4.

Věříme, že Jindřich Fáborský, organizátor konference, tímto založil novou tradici a že se příští rok opět budeme moci těšit na další obohacující prezentace předních českých a světových online marketérů.

Marketing Festival

Marketing Festival

Marketing Festival

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017