Blog

market UP 30. 11. 2012 Zpět

market UP vystoupil na semináři o email marketingu

Managing Partner Miroslav Král přednášel na semináři „Email marketing o 50 % lepší“.

Akci pořádalo vydavatelství Economia a.s. ve spolupráci se společností market UP a firmou VIV NETworks, jejíž CEO, Vladan Hejnic, zde také vystupoval.

Účastníci byli uvedeni do problematiky email marketingu s přesahem do ostatních digitálních kanálů komunikace (sociální média, webové stránky) a dozvěděli se zajímavé informace o využívání těchto digitálních kanálů ve světě.

Seminář, který byl určen především pro manažery, majitele malých a středních firem nebo vedoucí komunikace s klienty či obchodními partnery, proběhl ve čtvrtek 29. listopadu 2012 v Praze.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017