Blog

market UP 25. 8. 2012 Zpět

market UP se zúčastnil odborného semináře

Managing partneři společnosti market UP Miroslav Král a Tomáš Ševčík přednášeli na odborném semináři „Zvyšte váš obchodní výkon prostřednictvím internetu“.

Ve své prezentaci představili nejnovější trendy v nákupním chování B2B a B2C. Na konkrétních příkladech z praxe ukázali, kde a s čím nejlépe začít, jak efektivně postupovat a jaké výsledky lze očekávat. S účastníky semináře se nakonec podělili i o účinnou firemní strategii a návod, jak vybudovat úspěšný eshop, který generuje zisk.

Akci, která proběhla v pátek 24. srpna 2012, pořádalo vydavatelství Economia a.s. ve spolupráci s firmou market UP a společností NetDevelo, jejíž majitel Petr Svoboda a manažer Lukáš Havlásek rovněž přednášeli.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017