Blog

market UP 2. 4. 2013 Zpět

market UP se stále rozrůstá!

market UP se stále rozrůstá!

Tým market UP před koncem roku 2012 posílili Daniel Chovanec, který je naším novým Account Managerem, a Lenka Voplakalová, která zastává pozici Office Managera.

Daniel je studentem prvního ročníku kombinovaného studia na Provozně ekonomické fakultě České zemědělské univerzity. Před nástupem do market UP pracoval jako D2D obchodník nebo retenční specialista. Většinu volného času tráví s přáteli nebo se věnuje fitness, četbě knih a sebevzdělávání.

Lenka k nám nastoupila po mateřské dovolené. Dříve pracovala jako asistentka ředitele a má zkušenosti také jako projektový manažer. Lenka vystudovala Českou zemědělskou univerzitu, kde získala inženýrský titul. Když není v práci, potkáte ji na výletech v přírodě nebo při sportovním vyžití. Má ráda cestování a keramickou tvorbu.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017