Blog

Barbora Votavová 16. 6. 2013 Zpět

market UP se stal partnerem společnosti Leady

market UP se stal partnerem společnosti Leady

V červnu jsme se stali autorizovanými partnery pro prodej a nasazení systému Leady, atraktivního marketingového nástroje.

Systém Leady je marketingový a obchodní nástroj, který vám pomůže identifikovat firemní návštěvníky vašeho webu, aniž by na něco klikli nebo cokoliv vyplnili. Poskytne vám zajímavé a praktické informace o jejich chování. Dozvíte se například o jaké produkty či služby projevili zájem, jak dlouho se na stránkách zdrželi a předá vám na ně ověřené kontakty. Zároveň vám poskytne další důležité informace jako je obrat společnosti, počet jejich zaměstnanců, obor činnosti, adresu, telefon, email a mnoho dalšího.

Nástroj lze také použít pro měření efektivity marketingových kampaní. Díky Leady zjistíte, které z oslovených firem po odeslání nabídky navštívily váš web, aby si zjistily více informací o nabízených produktech či službách. Získané kontakty lze také filtrovat podle projeveného zájmu, velikosti, obratu firmy nebo jejího oboru. Je možné jej propojit i s CRM systémy (aktivní zasílání informací na denní bázi).

Aplikace Leady je vhodná především pro společnosti působící v B2B segmentu.

Pokud máte ohledně systému Leady jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017