Blog

Barbora Votavová 16. 6. 2013 Zpět

market UP se stal partnerem společnosti Leady

market UP se stal partnerem společnosti Leady

V červnu jsme se stali autorizovanými partnery pro prodej a nasazení systému Leady, atraktivního marketingového nástroje.

Systém Leady je marketingový a obchodní nástroj, který vám pomůže identifikovat firemní návštěvníky vašeho webu, aniž by na něco klikli nebo cokoliv vyplnili. Poskytne vám zajímavé a praktické informace o jejich chování. Dozvíte se například o jaké produkty či služby projevili zájem, jak dlouho se na stránkách zdrželi a předá vám na ně ověřené kontakty. Zároveň vám poskytne další důležité informace jako je obrat společnosti, počet jejich zaměstnanců, obor činnosti, adresu, telefon, email a mnoho dalšího.

Nástroj lze také použít pro měření efektivity marketingových kampaní. Díky Leady zjistíte, které z oslovených firem po odeslání nabídky navštívily váš web, aby si zjistily více informací o nabízených produktech či službách. Získané kontakty lze také filtrovat podle projeveného zájmu, velikosti, obratu firmy nebo jejího oboru. Je možné jej propojit i s CRM systémy (aktivní zasílání informací na denní bázi).

Aplikace Leady je vhodná především pro společnosti působící v B2B segmentu.

Pokud máte ohledně systému Leady jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017