Blog

market UP 14. 6. 2013 Zpět

market UP se loučí s HUB Prague

market UP se loučí s HUB Prague

Po třech letech se market UP stěhuje do nových kanceláří. A i když se nám v nich pracuje krásně, po pražském Hubu se nám bude velmi stýskat. Přečtěte si, co o nás v Hubu napsali.

AHOJ, KAMARÁDI. PO TŘECH LETECH SE MARKET UP STĚHUJE

Na začátku června jsme si v Hubu s firmou market UP podali ruce a řekli jsme si, “Ahoj, až na párty.” Jejich tým se rozrostl natolik, že si po třech letech působení na Drtinově 10 pořídili vlastní prostory. Oficiální rozlučka bude součástí Hubích narozenin, které se konají v pátek 14. června.

Miroslav Král s Tomášem Ševčíkem založili společnost market UP v září 2010. Oba bydleli mimo Prahu a potřebovali společné pracovní místo, které by jim pomohlo vytvořit dobré zázemí pro začínající firmu. Záhy objevili Hub a hned první den své návštěvy v něm začali i pracovat. “Já i Tomáš jsme odešli z velkých korporací. Byli jsme zvyklí na moderní a plně vybavené kanceláře, nikdy jsme se nemuseli starat o to, když se něco pokazilo, došla káva nebo bylo potřeba dokoupit kancelářské potřeby. Hub nám umožnil si za rozumné peníze zachovat vysokou pracovní úroveň v moderním prostředí,” popisuje Mirek své první důvody pro vstup do co-workingového prostoru.   

Po více jak půl roce fungování se do týmu zapojil další kolega a od té doby přibyl každý měsíc někdo nový. Když jejich počet dosáhl zlomové desítky, celá firma se přesunula do kanceláře, která jí poskytla možnost pro další rozvoj. “Před tím všichni pracovali individuálně,díky nově nabytému soukromí jsme se mohli více rozvinout jako tým. Mladší kolegové se učili od zkušenějších, mohli jsme operativně diskutovat a nikoho tím nerušit,”  komentuje Tomáš.

Skutečnost, že i za zavřenými dveřmi kanceláře se stále nacházeli v prostředí plném lidí a jiných firem, rozvíjel market UP své kontakty. Z mnohých se stali obchodní partneři nebo přátelé, zafungovala i vzájemná doporučení.

V pátek 7. června, když odlepovali svoji ceduli z budovy, uplynuly od jejich první návštěvy Hubu už téměř tři roky. Mirek s Tomášem to shrnuli těmito slovy: “Co nám Hub za ta léta dal, bylo hlavně přesvědčení, že i v České republice může firma stát na důvěře a současně efektivně fungovat. To, že si člověk sám počítá strávené hodiny, platí za útratu do kasičky nebo dostane vlastní klíč do Hubu, ho učí vlastní zodpovědnosti. Chtěli bychom si tuhle atmosféru vzít s sebou a udržovat i ve firmě i nadále.”

Hub

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017