Blog

market UP 14. 6. 2013 Zpět

market UP se loučí s HUB Prague

market UP se loučí s HUB Prague

Po třech letech se market UP stěhuje do nových kanceláří. A i když se nám v nich pracuje krásně, po pražském Hubu se nám bude velmi stýskat. Přečtěte si, co o nás v Hubu napsali.

AHOJ, KAMARÁDI. PO TŘECH LETECH SE MARKET UP STĚHUJE

Na začátku června jsme si v Hubu s firmou market UP podali ruce a řekli jsme si, “Ahoj, až na párty.” Jejich tým se rozrostl natolik, že si po třech letech působení na Drtinově 10 pořídili vlastní prostory. Oficiální rozlučka bude součástí Hubích narozenin, které se konají v pátek 14. června.

Miroslav Král s Tomášem Ševčíkem založili společnost market UP v září 2010. Oba bydleli mimo Prahu a potřebovali společné pracovní místo, které by jim pomohlo vytvořit dobré zázemí pro začínající firmu. Záhy objevili Hub a hned první den své návštěvy v něm začali i pracovat. “Já i Tomáš jsme odešli z velkých korporací. Byli jsme zvyklí na moderní a plně vybavené kanceláře, nikdy jsme se nemuseli starat o to, když se něco pokazilo, došla káva nebo bylo potřeba dokoupit kancelářské potřeby. Hub nám umožnil si za rozumné peníze zachovat vysokou pracovní úroveň v moderním prostředí,” popisuje Mirek své první důvody pro vstup do co-workingového prostoru.   

Po více jak půl roce fungování se do týmu zapojil další kolega a od té doby přibyl každý měsíc někdo nový. Když jejich počet dosáhl zlomové desítky, celá firma se přesunula do kanceláře, která jí poskytla možnost pro další rozvoj. “Před tím všichni pracovali individuálně,díky nově nabytému soukromí jsme se mohli více rozvinout jako tým. Mladší kolegové se učili od zkušenějších, mohli jsme operativně diskutovat a nikoho tím nerušit,”  komentuje Tomáš.

Skutečnost, že i za zavřenými dveřmi kanceláře se stále nacházeli v prostředí plném lidí a jiných firem, rozvíjel market UP své kontakty. Z mnohých se stali obchodní partneři nebo přátelé, zafungovala i vzájemná doporučení.

V pátek 7. června, když odlepovali svoji ceduli z budovy, uplynuly od jejich první návštěvy Hubu už téměř tři roky. Mirek s Tomášem to shrnuli těmito slovy: “Co nám Hub za ta léta dal, bylo hlavně přesvědčení, že i v České republice může firma stát na důvěře a současně efektivně fungovat. To, že si člověk sám počítá strávené hodiny, platí za útratu do kasičky nebo dostane vlastní klíč do Hubu, ho učí vlastní zodpovědnosti. Chtěli bychom si tuhle atmosféru vzít s sebou a udržovat i ve firmě i nadále.”

Hub

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…

28. 12. 2018