Blog

market UP 5. 10. 2012 Zpět

market UP přednášel na odborné konferenci

market UP přednášel na odborné konferenci

Managing Partner společnosti market UP Miroslav Král vystoupil na odborné konferenci "Akvizice zákazníků / řízení zákaznické společnosti".

Akce, kterou pořádalo vydavatelství Economia a.s., proběhla ve čtvrtek 4. října 2012 v Praze. Miroslav Král se ve své přednášce "Efektivní taktiky pro akvizici s využítím online nástrojů" zaměřil především na oblast internetového marketingu, na který se firma market UP specializuje. Kromě jiného zmínil nejnovější trendy v nákupním chování spotřebitelů a podělil se také o rady pro úspěšný chod firem využívající online nástroje.

Po přednášce představil dvě případové studie z praxe, na kterých ukázal účinné využití online nástrojů. Jednou z nich byla studie věnující se nákupní galerii SIMIRA.CZ, na které ukázal efektivní způsob, jak připravit nízkorozpočtovou kampaň pro start-up. Druhá studie byla zaměřena na služby, které využil dovozce a distibutor stolních hokejů STIGA Jan Veselý. Na tomto příkladu ukázal, jak je možné dosáhnout vyššího výkonu kampaně při nižších investicích.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017