Blog

Eva Řeháková 17. 2. 2016 Zpět

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Facebook nabízí spoustu možností reklamy. Dnes si představíme Lead Generation kampaně, které umožňují sbírat kontakty na vaše potenciální zákazníky. Takzvané Lead Ads jsme vyzkoušeli u našeho klienta Esthé, pro kterého jsme získali nové kontakty do newsletteru za přijatelnou cenu.

Jak vytvořit Lead Ads?

Lead Ads se tvoří v Power Editoru, kde je při zadávání kampaně třeba zvolit kategorii Lead Generation. Následně si vytvoříme reklamní set, u něhož zadáváme parametry jako u ostatních kampaní, tedy rozpočet, cílení nebo umístění. Poté je možné přejít k tvorbě samotné reklamy.

Lead Generation

Lead Generation kampaně slouží k získávání nových kontaktů na potenciální zákazníky. V Lead Ad je tedy možné lákat na nejrůznější slevy, akce, ale také nabídnout přístup k novinkám prostřednictvím newsletteru, což jsme vyzkoušeli u klienta Esthé. Stejně jako u jiných reklam na FB je důležité napsat poutavý text a vybrat vhodný vizuál. U Lead Ads je k dispozici celá řada buttonů, z nichž jsme vybrali ten nejvhodnější pro odběr newsletteru, tedy Sign up (Přihlásit). 

Lead Gerenation Esthé

V Leads Generation kampaních se sbírají kontakty, proto následuje krok pro vytvoření formuláře, který budou zájemci vyplňovat. Sám inzerent si zvolí, jaké informace bude chtít sbírat. Základem je obvykle e-mailová adresa a celé jméno, jde však vybrat i specifické údaje, jako značka auta, vzdělání apod. u Esthé, kde jsme potřebovali kontakty do newsletteru, nám bohatě stačilo jméno a e-mail.

Lead Form

Lead Generation má ještě jedno specifikum. Na stránkách inzerenta nesmí chybět souhlas se zpracováním osobních údajů. Bez odkazu na tyto podmínky Lead Generation kampaň není možné vytvořit.

Podmínky o ochraně osobních údajů

Výsledky Lead Generation pro sbírání kontaktů do newsletteru

Sbírání kontaktů jsme vyzkoušeli pro našeho klienta Esthé v rámci získávání nových kontaktů do newsletteru. Za cenu 47 dolarů se nám podařilo získat 51 nových leadů, jeden kontakt na potenciálního zákazníka tedy vyšel na 0,92 dolarů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017