Blog

Eva Řeháková 17. 2. 2016 Zpět

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Facebook nabízí spoustu možností reklamy. Dnes si představíme Lead Generation kampaně, které umožňují sbírat kontakty na vaše potenciální zákazníky. Takzvané Lead Ads jsme vyzkoušeli u našeho klienta Esthé, pro kterého jsme získali nové kontakty do newsletteru za přijatelnou cenu.

Jak vytvořit Lead Ads?

Lead Ads se tvoří v Power Editoru, kde je při zadávání kampaně třeba zvolit kategorii Lead Generation. Následně si vytvoříme reklamní set, u něhož zadáváme parametry jako u ostatních kampaní, tedy rozpočet, cílení nebo umístění. Poté je možné přejít k tvorbě samotné reklamy.

Lead Generation

Lead Generation kampaně slouží k získávání nových kontaktů na potenciální zákazníky. V Lead Ad je tedy možné lákat na nejrůznější slevy, akce, ale také nabídnout přístup k novinkám prostřednictvím newsletteru, což jsme vyzkoušeli u klienta Esthé. Stejně jako u jiných reklam na FB je důležité napsat poutavý text a vybrat vhodný vizuál. U Lead Ads je k dispozici celá řada buttonů, z nichž jsme vybrali ten nejvhodnější pro odběr newsletteru, tedy Sign up (Přihlásit). 

Lead Gerenation Esthé

V Leads Generation kampaních se sbírají kontakty, proto následuje krok pro vytvoření formuláře, který budou zájemci vyplňovat. Sám inzerent si zvolí, jaké informace bude chtít sbírat. Základem je obvykle e-mailová adresa a celé jméno, jde však vybrat i specifické údaje, jako značka auta, vzdělání apod. u Esthé, kde jsme potřebovali kontakty do newsletteru, nám bohatě stačilo jméno a e-mail.

Lead Form

Lead Generation má ještě jedno specifikum. Na stránkách inzerenta nesmí chybět souhlas se zpracováním osobních údajů. Bez odkazu na tyto podmínky Lead Generation kampaň není možné vytvořit.

Podmínky o ochraně osobních údajů

Výsledky Lead Generation pro sbírání kontaktů do newsletteru

Sbírání kontaktů jsme vyzkoušeli pro našeho klienta Esthé v rámci získávání nových kontaktů do newsletteru. Za cenu 47 dolarů se nám podařilo získat 51 nových leadů, jeden kontakt na potenciálního zákazníka tedy vyšel na 0,92 dolarů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018