Blog

Martin Peška 20. 5. 2014 Zpět

Kolik času stráví Češi na internetu? Muži v průměru 2 h a 24 min denně

FOTO: Čas strávený na internetu

Nejen mladí lidé do 25 let, ale také lidé v produktivním věku stráví konzumací internetu zhruba dvě a půl hodiny denně. O něco delší čas věnují internetu muži než ženy.

Strávený čas na internetu průměrně činní u mužů 2 hodiny a 24 minut, u žen je to o 18 minut méně. Internet nejvíce využívají mladí lidé do 25 let, podobný čas tráví na síti i lidé ve věku 26 až 54 let.

Počet hodin strávených s internetem za jeden týden:


12 – 25 let… 17,7 hodiny

26 – 54 let… 17,2 hodiny

nad 55 let… 11,1 hodiny.

Nejvíce se Češi k internetu připojují v odpoledních až večerních hodinách, konkrétně v rozmezí od 16:30 do 22:00 hodin. 

Zdroj: MML-TGI ČR 2013; 3. a 4. kvartál 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019

Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerů

Influenceři zaujímají ve světě marketingu čím dál významnější roli. Jejich zapojení do reklamních kampaní může být obrovskou výhodo…

21. 6. 2019

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018…

20. 6. 2019