Blog

Tomáš Ševčík 12. 1. 2017 Zpět

Klienti MarketUP získají přístup k reportingu výkonu kampaní v reálném čase

Klienti MarketUP získají přístup k reportingu výkonu kampaní v reálném čase

V druhé polovině loňského roku jsme se intenzivně věnovali implementaci nového reportingového nástroje TRACK. Ten bude našim klientům sloužit ke sledování výsledků digitálních kampaní. Přístup do systému bude umožněn prostřednictvím internetové aplikace.

Systém TRACK je postaven na aplikaci Keboola, která zajišťuje sběr dat z jednotlivých kampaňových systémů (Google Adwords, Sklik, Facebook, Adform, Doubleclick ad.) a webové analytiky Google Analytics do jednoho datového úložiště a jejich přípravu pro další zpracování. Data následně prostřednictvím Microsoft technologie PowerBI zobrazíme v přehledných grafech v klientském dashboardu.

Technologie umožňuje klientům využít i různé filtry pro sledování jednotlivých metrik či souhrných výsledků pro vybrané období. Lze také samostatně sledovat výkony jednotlivých digitálních kanálů u multikanálových kampaní. V systému budou data aktualizována 2x denně a v případě potřeby je možné tuto frekvenci zvýšit.

Prezentované metriky a grafiku reportingu bude možné upravit v průběhu spolupráce individuálně podle potřeb klienta.

Track - reporting

Kromě reportingu pro klienty bude systém TRACK sloužit i pro projektové manažery a specialisty MarketUPu. Prostřednictvím speciální reportovací konzole s dashboardem podrobných ukazatelů tak získají skvělý nástroj pro řízení kampaní. Tato část bude umožňovat agregovaný pohled na velké množství metrik u jednotlivých kampaní, což zajistí vyšší úroveň kontroly a rychlejší identifikaci příležitostí pro optimalizaci kampaní či případných odchylek od předpokládaných hodnot. Systém nahradí stávající řešení, které nebylo plně automatizované a vyžadovalo více času pro správu. Specialisté a projektoví manažeři tak budou moci věnovat více času analýzám a taktickým a strategickým rozhodnutím vedoucím ke zvýšení výkonu kampaní.

Systém TRACK budeme postupně rozšiřovat o další prvky a reporting nových taktik digitálního marketingu.

TRACK bude postupně aktivován pro klienty MarketUP od začátku února 2017.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018