Blog

Tomáš Ševčík 12. 1. 2017 Zpět

Klienti MarketUP získají přístup k reportingu výkonu kampaní v reálném čase

Klienti MarketUP získají přístup k reportingu výkonu kampaní v reálném čase

V druhé polovině loňského roku jsme se intenzivně věnovali implementaci nového reportingového nástroje TRACK. Ten bude našim klientům sloužit ke sledování výsledků digitálních kampaní. Přístup do systému bude umožněn prostřednictvím internetové aplikace.

Systém TRACK je postaven na aplikaci Keboola, která zajišťuje sběr dat z jednotlivých kampaňových systémů (Google Adwords, Sklik, Facebook, Adform, Doubleclick ad.) a webové analytiky Google Analytics do jednoho datového úložiště a jejich přípravu pro další zpracování. Data následně prostřednictvím Microsoft technologie PowerBI zobrazíme v přehledných grafech v klientském dashboardu.

Technologie umožňuje klientům využít i různé filtry pro sledování jednotlivých metrik či souhrných výsledků pro vybrané období. Lze také samostatně sledovat výkony jednotlivých digitálních kanálů u multikanálových kampaní. V systému budou data aktualizována 2x denně a v případě potřeby je možné tuto frekvenci zvýšit.

Prezentované metriky a grafiku reportingu bude možné upravit v průběhu spolupráce individuálně podle potřeb klienta.

Track - reporting

Kromě reportingu pro klienty bude systém TRACK sloužit i pro projektové manažery a specialisty MarketUPu. Prostřednictvím speciální reportovací konzole s dashboardem podrobných ukazatelů tak získají skvělý nástroj pro řízení kampaní. Tato část bude umožňovat agregovaný pohled na velké množství metrik u jednotlivých kampaní, což zajistí vyšší úroveň kontroly a rychlejší identifikaci příležitostí pro optimalizaci kampaní či případných odchylek od předpokládaných hodnot. Systém nahradí stávající řešení, které nebylo plně automatizované a vyžadovalo více času pro správu. Specialisté a projektoví manažeři tak budou moci věnovat více času analýzám a taktickým a strategickým rozhodnutím vedoucím ke zvýšení výkonu kampaní.

Systém TRACK budeme postupně rozšiřovat o další prvky a reporting nových taktik digitálního marketingu.

TRACK bude postupně aktivován pro klienty MarketUP od začátku února 2017.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018