Blog

Sára Škvorová 26. 2. 2018 Zpět

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

V lednu u nás proběhlo pravidelné pololetní hodnocení Net Promoter Score. Zasílání krátkého dotazníku našim klientům jsme zavedli před dvěma lety, abychom pravidelně získávali zpětnou vazbu a mohli tak neustále zlepšovat naše služby. Naším posláním je dělat pro klienty skvělou práci, a proto jsou pro nás výsledky tohoto průzkumu velmi důležité.

Spokojenost s agenturou


Výpočet NPS se zjišťuje použitím otázky „Jak pravděpodobné je, že byste doporučili MarketUP příteli nebo kolegovi?

Klienti odpovídali na stupnici 0 (zcela nepravděpodobné) až 10 (zcela pravděpodobné). Procento těch, kteří odpověděli 9 nebo 10 (loajální) se sníží o procento těch, kteří odpověděli 0 až 6 (neloajální). Výsledný rozdíl je výsledek NPS, které nabývá hodnot mezi -100 a 100. Dotazník vyplnilo téměř 50 % našich klientů a jako výslednou hodnotu jsme získali +50, což je velmi dobrý výsledek.


Spokojenost s projektovými a account manažery


Kromě standardizovaného hodnocení Net Promoter Score (NPS) je důležitou součástí dotazníku také hodnocení projektových a account manažerů, kteří mají na starosti péči o klienty.

V sekci hodnocení projektových manažerů a account manažerů jsme zjišťovali, do jaké míry jsou naši klienti spokojeni se svou kontaktní osobou. U tohoto hodnocení bývají obzvláště zajímavé komentáře. A z nich vyplývá, že na našich projekťácích a accounťácích klienti nejvíce oceňují vstřícnost, přátelský přístup, rychlé řešení požadavků, přicházení s návrhy, rychlé reakce a spolehlivost.

Výsledky nás potěšily. Jsme rádi, že nás klienti vnímají jako agenturu, se kterou chtějí spolupracovat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019