Blog

Sára Škvorová 26. 2. 2018 Zpět

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

V lednu u nás proběhlo pravidelné pololetní hodnocení Net Promoter Score. Zasílání krátkého dotazníku našim klientům jsme zavedli před dvěma lety, abychom pravidelně získávali zpětnou vazbu a mohli tak neustále zlepšovat naše služby. Naším posláním je dělat pro klienty skvělou práci, a proto jsou pro nás výsledky tohoto průzkumu velmi důležité.

Spokojenost s agenturou


Výpočet NPS se zjišťuje použitím otázky „Jak pravděpodobné je, že byste doporučili MarketUP příteli nebo kolegovi?

Klienti odpovídali na stupnici 0 (zcela nepravděpodobné) až 10 (zcela pravděpodobné). Procento těch, kteří odpověděli 9 nebo 10 (loajální) se sníží o procento těch, kteří odpověděli 0 až 6 (neloajální). Výsledný rozdíl je výsledek NPS, které nabývá hodnot mezi -100 a 100. Dotazník vyplnilo téměř 50 % našich klientů a jako výslednou hodnotu jsme získali +50, což je velmi dobrý výsledek.


Spokojenost s projektovými a account manažery


Kromě standardizovaného hodnocení Net Promoter Score (NPS) je důležitou součástí dotazníku také hodnocení projektových a account manažerů, kteří mají na starosti péči o klienty.

V sekci hodnocení projektových manažerů a account manažerů jsme zjišťovali, do jaké míry jsou naši klienti spokojeni se svou kontaktní osobou. U tohoto hodnocení bývají obzvláště zajímavé komentáře. A z nich vyplývá, že na našich projekťácích a accounťácích klienti nejvíce oceňují vstřícnost, přátelský přístup, rychlé řešení požadavků, přicházení s návrhy, rychlé reakce a spolehlivost.

Výsledky nás potěšily. Jsme rádi, že nás klienti vnímají jako agenturu, se kterou chtějí spolupracovat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018