Blog

Miroslav Král 14. 9. 2013 Zpět

Jste dobře připraveni na konec roku?

Jste dobře připraveni na konec roku?

Poslední kvartál roku je pro mnoho firem klíčovou prodejní sezónou. Některé společnosti realizují v tomto období až 50 % svých ročních tržeb. Jste si jisti, že jste i vy dobře připraveni?

Přestože měsíc říjen nám už pomalu klepe na dveře, ještě máte šanci pojistit si úspěšný konec roku. Zajistěte si v předstihu přední místa pro vaše zboží a služby ve vyhledávačích a zbožových srovnávačích, zaujměte vaše zákazníky displejovou reklamou, nadchněte je pro vaši značku na sociálních sítích nebo je oslovte prostřednictvím nové mailingové kampaně. Teď je ten pravý čas.

Na všechny naše služby navíc nyní získáte slevu 25 %. Tato nabídka platí při sjednání služeb od 16.9. do 31.10. 2013 a vztahuje se na všechny služby čerpané do konce letošního roku. Naši specialité pro vás zvolí nejvhodnější marketingové aktivity, které budou návratné.

Podívejte se ZDE, jaké výsledky jsme přinesli našim klientům.

Bontonland

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019