Blog

Miroslav Král 14. 9. 2013 Zpět

Jste dobře připraveni na konec roku?

Jste dobře připraveni na konec roku?

Poslední kvartál roku je pro mnoho firem klíčovou prodejní sezónou. Některé společnosti realizují v tomto období až 50 % svých ročních tržeb. Jste si jisti, že jste i vy dobře připraveni?

Přestože měsíc říjen nám už pomalu klepe na dveře, ještě máte šanci pojistit si úspěšný konec roku. Zajistěte si v předstihu přední místa pro vaše zboží a služby ve vyhledávačích a zbožových srovnávačích, zaujměte vaše zákazníky displejovou reklamou, nadchněte je pro vaši značku na sociálních sítích nebo je oslovte prostřednictvím nové mailingové kampaně. Teď je ten pravý čas.

Na všechny naše služby navíc nyní získáte slevu 25 %. Tato nabídka platí při sjednání služeb od 16.9. do 31.10. 2013 a vztahuje se na všechny služby čerpané do konce letošního roku. Naši specialité pro vás zvolí nejvhodnější marketingové aktivity, které budou návratné.

Podívejte se ZDE, jaké výsledky jsme přinesli našim klientům.

Bontonland

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017