Blog

Michal Vrtiška 9. 8. 2019 Zpět

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme nové specialisty. Máme vysoké ambice co do počtu a velikosti klientů a kampaní, a s tím jde ruku v ruce rovněž kapacita, kterou můžeme klientům nabídnout. Spoustu, podle mě atraktivních věcí, můžeme nabídnout i novým kolegům.

Jmenuji se Michal a mám na starosti celý tým kampaňových specialistů. Rád bych ti přiblížil, jak to u nás v týmu funguje a proč je fajn v MarketUP pracovat. 

Náš tým

Říkáme si realizák a momentálně je nás 11, včetně mě a Radka, který má na starosti analytiku a data. Je to samozvaný Head of Analytics, byť na své oddělení zatím čeká. :-) Zbylých 9 specialistů se stará výhradně o kampaně pro klienty, ať už se jedná o výkonnostní (většinou celoroční) nebo brandové (spíše nárazové) kampaně. Sedíme všichni pospolu v open space, kde je často veselo, ale zároveň respektujeme klid na práci (dokonce máme každé dopoledne chráněné hodiny, kdy by měl být obzvlášť klid). Na jaře jsme pingpongový stůl (myslím, že jsme byli jediná agentura s pinpongovým stolem uprostřed kanceláře) vyměnili za pracovní stoly pro nové kolegy, takže teď už je klid tuplem. 

Open space má obrovskou výhodu v tom, že jsme všichni neustále pospolu a pokud něco nevím, mrknu nalevo nebo napravo a dostanu odpověď. Ale jasně, open space má kde kdo. Naším benefitem je spíše to, že je kde se ptát. Máme rozmanitý tým, od opravdu zkušených seniorů po rychle se učící PPC nováčky. Ti nejzkušenější u nás spravují milionové rozpočty pro klienty jako jsou T-Mobile, Billa, A3 Sport aj. a své know-how a zkušenosti předávají dál. Ať už v rámci každodenních adhoc konzultací nebo ve své roli buddíků, kdy mají na starosti nové kolegy.

Snídaně realizáku

Jak fungujeme

Na přenosu know-how si zakládáme. A nejvíce k němu přispívají každotýdenní porady realizáku. V rámci nich probíráme novinky, které jsme za poslední týden zaregistrovali, rozdělujeme si, kdo a kde kterou novinku vyzkouší a kdy nás seznámí s výsledky testu. Téměř na každém realizáku máme jedno větší téma, které si připraví někdo ze specialistů a seznámí s ním ostatní. Rovněž si navzájem představujeme jednotlivé klientské účty, abychom se inspirovali navzájem a sdílíme si informace ze školení a konferencí, kde se snažíme nechybět. 

A pokud se nám témat sejde více, načali jsme tradici Snídaní realizáku, což je takový náš interní PPC camp. U dobré snídaně se navzájem obohatíme prezentacemi. Myslím, že ochota pomoci a sdílet znalosti s ostatními je jedna z největších kladných stránek našeho týmu. 

Realizák na minigolfu

Držíme při sobě, fakt. Rádi si uspořádáme interní (neplést s celofiremní) teambuilding, kde po večerech (a někdy i po ránech) utužujeme partu. Za poslední rok za sebou máme třeba motokáry, únikovku nebo minigolf. Jezdíme i na offsite, kde probíráme strategické a koncepční věci, včetně toho, kam bychom se jako tým chtěli ubírat – mělo by to být kolektivní rozhodnutí. V zimě jsme si právě na offsitu, který jsme strávili na Lipně, stanovili cíle na letošní rok. Těmi jsou především rozvoj v oblasti automatizace (nejen v reklamních účtech, ale i obecně – např. reporting aj.) a analytiky. Na oba cíle máme určeny minitýmy, které mají za úkol je rozvíjet. 

Každý specialista má u nás na starosti v průměru 6-9 klientů. Jejich přidělování záleží jak na kapacitě specialisty, tak na rozmanitosti. Snahou je, aby každý měl jak dlouhodobé klienty, tak i nárazové, kterými si zpestří práci. Stejné je to s jednotlivými reklamními systémy – s Google Ads, Sklik, Facebook a Adform u nás dělá každý. Specialista na daném klientovi pracuje vždy v tandemu s projektovým manažerem, který má na starosti komunikaci s klientem a řízení projektu. 

Prostě si to snažíme udělat hezký a zároveň efektivní. Jasně, že jsou někdy špatné dny. Ty jsou všude. Ale myslím, že výrazně převyšují právě ty dobré, kdy máme radost z výsledků a dobře odvedené práce. O tom svědčí i to, že za poslední rok od nás nikdo neodešel. Vím, že je to klišé, ale za náš tým dám opravdu ruku do ohně. 

Hledáš novou výzvu a spoustu zábavy? Přidej se mezi nás

Teď už máš trochu představu, jak to u nás chodí. Pokud je ti náš přístup sympatický, napiš nebo se za námi přijď podívat a popovídat na kafe nebo večer na pivko, rádi ti řekneme víc! :-)

Více informací a přehled o všech nabízených pozicích najdeš zde.

Realizák na chatě

realizak na horách

realizák

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019