Blog

Anet Podráská 27. 9. 2019 Zpět

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezentačních a dalších akcí jako např. Chance 3x3 Tour nebo All Star Game.

„Poslání České basketbalové federace je především popularizovat basketbal, rozvíjet členskou základnu a všestranně pečovat o náš sport. Jsem moc rád, že jsme se již před lety spojili s agenturou MarketUP. Díky této spolupráci dosahuje český basketbal skvělých výsledků nejen na hřišti, ale také v onlinu,” komentuje několikaletou spolupráci marketingový manažer ČBF Martin Drábek.

Pro klienta pravidelně spravujeme několik kampaní za rok. V roce 2017 jsme například zajistili online komunikaci reprezentačního turnaje FIBA EuroBasket Women (ME). Tenkrát pro nás mistrovství bohužel skončilo dříve, než si všichni přáli. Letos jsme si to ale vynahradili díky MS Mužů.

Připravili jsme digitální kampaně s cílem zvyšovat povědomí o účasti českého národního týmu na MS v Číně. Především v dalších fázích turnaje jsme museli pružně reagovat na rozlosování a timing jednotlivých utkání, aby tomu odpovídala jak kreativní, tak kampaňová část. Pro oslovení cílové skupiny jsme využili reklamu v obsahové i vyhledávací síti Seznam a Google a na sociálních sítích.

Ukázka digitálních kampaní v rámci MS Mužů na letošním  FIBA Basketball World Cup  

Ukázka digitálních kampaní v rámci MS Mužů na letošním FIBA Basketball World Cup. 


Gratulujeme českým basketbalistům k obrovskému úspěchu na FIBA Basketball World Cup. Byl to skvělý turnaj! Celkové šesté místo, to je výsledek, na který jsou dnes Češi hrdí. A my jsme rádi, že jsme toho mohli být součástí. Pěsti jsme drželi u přenosů v kanceláři a někteří z nás fandili i naživo.

Káťa s Pepou fandili v rámci přípravy na MS v Praze. Tomáš Satoranský opět nezklamal, přátelák dopadl 80:60 pro Česko.

Fandili jsme v rámci přípravy na MS. Tomáš Satoranský nezklamal, přátelák dopadl 80:60 pro Česko.

Jsme přesvědčeni, že každá spolupráce, ať se jedná o menší kampaň nebo vytvoření kompletní digitální strategie, vyžaduje individuální přístup. Naše práce není věc na jednu sezónu, jednáme proto eticky a podle zásad fair-play. O to víc si vážíme loajálních klientů, mezi které ČBF patří. 

Českým basketbalistům držíme dál pěsti a věříme v kvalifikaci na olympiádu v Tokiu, což by byl další historický milník pro český basketbal.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019