Blog

Jovana Perović 10. 9. 2018 Zpět

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

Nejlépe hodnocené partnerské agentury Googlu se opět po roce utkají ve finále celosvětové soutěže Google Premier Partner Awards. Stejně jako před rokem jsme znovu postoupili do nejužšího kola a jako jediná agentura z Česka a Slovenska bojujeme v kategorii Video Innovation s ostatními agenturami z regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa).

Porota Premier Partner Awards oceňuje inovace v oblasti digitálního marketingu v šesti kategoriích: vyhledávací sítě, mobil, video, display, shopping a růst onlinu byznysu.

Kampaň pro oplatky Horalky


Do soutěže jsme přihlásili kampaň, kterou jsme realizovali pro značku Sedita, výrobce tradičních oplatek Horalky. Cílem klienta bylo zvýšit povědomí o Horalkách mezi mladou cílovou skupinou a zároveň zvýšit frekvenci nákupu v letním období. Nástrojem kampaně byla spotřebitelská soutěž a jako hlavní taktiku jsme zvolili video. Podařilo se nám získat a nasadit nový produkt od Googlu, dostupný pouze v beta verzi. Pomocí tohoto produktu je možné zasáhnout uživatele krátkými bumper ads reklamami v přesně určeném pořadí. Kreativu tří šestivteřinových bumper ads a jednoho třicetivteřinového videa jsme kompletně realizovali s vlastním týmem.

Spotřebitelská soutěž trvala dva měsíce a již po prvním týdnu od spuštění překonala veškerá očekávání. Ačkoliv předpokladem pro účast v soutěži bylo zakoupení oplatek Horalky a vložení kódu z obalu na landing page kampaně, cílový počet soutěžících jsme dokázali získat za méně než 7 dní!

Dle zástupců značky Sedita se spotřebitelská soutěž stala nejúspěšnější v historii značky v počtu účastníků, kterých se přihlásilo 20 000. Kampaň měla zároveň významný dopad na celkové prodeje Horalek v letním období. A z toho máme obrovskou radost.

Brand Lift nás baví


Prodej Horalek ale nebylo to jediné, na co jsme se v této kampani zaměřili – stejně jako u poloviny z téměř 200 doposud realizovaných videokampaní jsme si ani tady nemohli nechat ujít příležitost k nasazení Brand Liftu. Jedná se o výzkum, který na vzorku několika tisíc lidí zjistí, jaký měla kampaň dopad na jejich povědomí o značce a nákupní chování.

V účinnosti videokampaní pravidelně překonáváme české i světové benchmarky. To se nám daří zejména díky kreativě, kterou tvoříme inhouse nebo umíme upravit do podoby vhodné pro online použití. Důležitou roli hraje i dobře zvolená mediální strategie a specifické cílení. Díky několikaleté praxi a neutuchající touze zkoušet nové věci patříme podle Googlu v této disciplíně k vedoucím agenturám v ČR, podle Facebooku jsme dokonce leadery ve střední a východní Evropě. Nedávno jsme iniciovali první testovací Brand Lift s reklamní sítí Seznam a máme za sebou už vlastní Brand Lifty, které jsme pilotně prováděli s využitím online panelu IPSOS. Snažíme se, aby naši klienti získali konkurenční výhodu využitím žhavých novinek jednotlivých reklamních platforem jako první na trhu. Například v posledních týdnech jsme s velmi dobrými výsledky otestovali nové reklamní formáty na YouTube jako např. vertikální video na mobilních zařízeních, cílení na life events a custom intent, trueview for action a řadu dalších. 

Držte nám palce v Dublinu! 


Digitálnímu videu patří budoucnost marketingu. A my máme štěstí na inovativní značky, které se nebojí zkoušet nové věci a již čtvrtý rok s námi "pilují" video komunikaci na YouTube a dalších sociálních sítích. Díky získaným zkušenostem a nasazení prostě věříme, že máme na to znovu konkurovat ostatním světovým agenturám právě v kategorii Video Innovation. O vítězství v rámci EMEA regionu budeme bojovat s agenturami z Velké Británie, Turecka, Izraele, Ruska či Španělska. A kdy nám můžete držet palce? Ve dnech 15.–17. října se v evropské centrále Googlu v Dublinu vyhlásí vítězové. Tak děkujeme za vaši podporu!

Pokud plánujete videokampaně a nevíte jak na to, neváhejte se na nás obrátit, určitě spolu vymyslíme skvělé řešení!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Na tento den jsme se s kolegyní Andreou těšily dlouho. Je 15. 8., nádherné slunečné počasí. V práci doděláváme poslední úkoly a za chv…

7. 9. 2018

Tipy jak se už teď připravit na vánoční kampaně

2. 9. 2018

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018