Blog

Martina Žilková 22. 8. 2017 Zpět

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

Jiří Typlt, PPC Specialist

Jirka pochází z Vraného jižně od Prahy. A do online marketingu skočil rovnou po vysoké. Působil v několika agenturách a kromě PPC si pohrával i s optimalizací pro vyhledávače, copywritingem a tvorbou webových stránek. U nás ho naplno zaměstnávají právě kampaně a stará se o klienty jako FANUC, Hilti nebo AV Media.

Práci u počítače ale rád kombinuje s tou manuální. Ve volném čase se proto stará o dům a pracuje na zahradě. Naprostou většinu času ale věnuje rodině. Jak sám říká, ta je pro něj na prvním místě. Do jeho rodiny kromě ženy a dvou předškolních kluků patří také pes, kočky, papoušci, želva a křečci. Jirka jezdí na kole, plave, jachtaří a v zimě běžkuje.

Andrea Marešová, Key Account Manager

Andrea se přidala do našeho týmu poněkud netradiční cestou. Původně totiž s naší agenturou spolupracovala na straně klienta. Měla na starosti marketing a PR ve firmě Bulgari a jak sama říká, spolupráce s MarketUP jí tak nadchla, že se rozhodla přejít na naši stranu.

„Líbí se mi ta týmovost tady. Lidi si tu pomáhají a když se třeba něco nedaří, tak se semknou a společně to vyřeší. Jsme řetěz a je nás na to víc,“ vysvětluje Andrea.

Dodává také, že se jí líbí to, jak je celé prostředí onlinu rozmanité. „Mám na starosti různé klienty, různá odvětví, je to zkrátka živé. A online mě vždycky zajímal. Líbí se mi měřitelnost, kontrolovatelnost, dohledatelnost. Když si dáte inzerát do módního časopisu, tak se vytiskne, ale nikdo nikdy nezjistí, jaký měl efekt. Zatímco v onlinu když kampaň neběží podle představ, tak se s ní dá různě pracovat.“

A když se řeč stočí k optimalizacím, Andrejce radostně zasvítí oči. „Čísla mě baví. Miluju excelové tabulky. Paradoxně přestože jsem na střední propadala z matiky,“ směje se.  Ve volném čase hraje golf, sportuje, chodí do přírody.  Zajímá se také o seberozvoj a jak sama říká, fascinují ji „věci mezi nebem a zemí“.

Michaela Mašková, Art Director

Míša je taková kreativní volnonožka, kterou k nám do agentury přitáhl kromě Hany také dle jejích slov místní mladý a nadšený kolektiv. Baví ji vymýšlet strategie a má spoustu zkušeností s rebrandingem firem. Jak ale sama přiznává, vede takový dvojí život. "Přes den sedím v kanceláři a dělám na počítači, ale potom potřebuju jít a realizovat se v hmotnějším světě," vysvětluje Míša. Už mnoho let se totiž věnuje keramickému sochařství. "Kromě digitální grafiky potřebuji dělat také něco, na co si můžu sáhnout a na co si můžou sáhnout i ostatní… třeba i za třicet let," dodává.

V minulosti Míša pracovala hlavně jako freelancerka a velkou část práce odváděla na cestách. "Mladí lidé by měli cestovat. I když to má i své stinné stránky," přiznává. "Když je člověk na cestách a musí u toho pracovat, dostává se neustále do situace, kdy hledá, kam si sednout a kde se mu bude dobře pracovat… Proto se vždycky na cestách nejvíc těším domů," směje se. Přečtěte si celý rozhovor s ní.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017