Blog

Jaký je psychologický význam barev? Vhodné barvy v reklamě mohou nalákat zákazníky

Barevné spektrum

Barvy hrají jednu z hlavních rolí v našem vnímání okolního světa a dokážou nás výrazně ovlivňovat. Proto je volba vhodných barev a jejich kombinací velice důležitá například při tvorbě webů, bannerů, ale i v dalších marketingových aktivitách.

Pochopení vnímání barev a jejich působení v grafice a v designu nám může pomoci při výběru té správné barvy, kterou oslovíme požadovanou cílovou skupinu. Níže vám představujeme přehled barev, jak jej vnímáme my Evropané.

Vhodné barvy pro reklamu

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018