Blog

Martin Ambrož 29. 4. 2014 Zpět

Jaké rozměry obrázků budete na novém Twitteru potřebovat?

INFOGRAFIKA: Rozměry obrázků na novém Twitteru

Chcete se včas připravit na novou podobu Twitteru a vytvořit si profilové fotografie? Jaké rozměry zvolit pro váš profil poradí infografika MarketUP.

Jak jsme již informovali na oficiální stránce MarketUP na Facebooku, Twitter postupně spouští novou podobu profilů. Primárně je aktivována celebritám, novou podobu ale získají i všichni nově zaregistrovaní uživatelé. Ani my jsme si nemohli ujít příležitost otestovat novou podobu a přinášíme vám nyní informace, které byste o novém profilu na Twitteru a velikostí obrázků měli vědět.

Podobně jako má stránka na Facebooku možnost nahrání profilového obrázku, zde můžete přidat znak o rozměrech 400 x 400 pixelů. Bude se ale zobrazovat ve velikosti 200 x 200 pixelů. Výraznou novinkou je však druhá velká fotografie, kterou je vhodné nahrát minimálně o rozměrech 1500 x 500 pixelů. Ta je totiž „responzivní“ a velice pěkně se zobrazí na různých zařízeních. Ale pozor, po vzoru Facebooku je i tento obrázek částečně překrytý znakem, kterým bývá nejčastěji logo společnosti.

Zkontrolujte si také, zda máte správné rozměry fotek na Facebooku.

Pokud chcete pomoci se správou firemních profilů na sociálních sítích, neváhejte nás kontaktovat

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019