Blog

Martin Ambrož 29. 4. 2014 Zpět

Jaké rozměry obrázků budete na novém Twitteru potřebovat?

INFOGRAFIKA: Rozměry obrázků na novém Twitteru

Chcete se včas připravit na novou podobu Twitteru a vytvořit si profilové fotografie? Jaké rozměry zvolit pro váš profil poradí infografika MarketUP.

Jak jsme již informovali na oficiální stránce MarketUP na Facebooku, Twitter postupně spouští novou podobu profilů. Primárně je aktivována celebritám, novou podobu ale získají i všichni nově zaregistrovaní uživatelé. Ani my jsme si nemohli ujít příležitost otestovat novou podobu a přinášíme vám nyní informace, které byste o novém profilu na Twitteru a velikostí obrázků měli vědět.

Podobně jako má stránka na Facebooku možnost nahrání profilového obrázku, zde můžete přidat znak o rozměrech 400 x 400 pixelů. Bude se ale zobrazovat ve velikosti 200 x 200 pixelů. Výraznou novinkou je však druhá velká fotografie, kterou je vhodné nahrát minimálně o rozměrech 1500 x 500 pixelů. Ta je totiž „responzivní“ a velice pěkně se zobrazí na různých zařízeních. Ale pozor, po vzoru Facebooku je i tento obrázek částečně překrytý znakem, kterým bývá nejčastěji logo společnosti.

Zkontrolujte si také, zda máte správné rozměry fotek na Facebooku.

Pokud chcete pomoci se správou firemních profilů na sociálních sítích, neváhejte nás kontaktovat

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019