Blog

Jan Holeček 8. 3. 2016 Zpět

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Pokud jste administrátorem webových stránek, můžete návštěvnost webu jednoduše změřit pomocí Google Analytics či jiného analytického nástroje. Dá se však zjistit i návštěvnost webu konkurence?

Jistě se vám již mnohokrát stalo, že jste potřebovali zjistit návštěvnost cizích webových stránek, ale nevěděli jste jak.

Důvodů ke zjištění návštěvnosti konkurenčního webu či jiných cizích stránek může být hned několik.

Důvěřuj, ale prověřuj!


Jedním z hlavních důvodů může být zakoupení reklamy. Majitel webu vám s nabídkou propagace na svých stránkách samozřejmě vždy pošle podrobné statistiky návštěvnosti, od kterých se odvíjí výsledná cena zakoupeného reklamního prostoru.

Poskytnuté statistiky se však mohou mnohdy lišit od reality.

Důvody pro zjištění návštěvnosti cizích stránek:

  • Zakoupení reklamního prostoru
  • Vložení PR článku
  • Zakoupení webu
  • Úmysl podnikat v oboru
  • Uzavření partnerství
  • Barterový obchod
  • Benchmarking s konkurencí

SimilarWeb.com


SimilarWeb.com
je webová služba, která vám poskytne odhad návštěvnosti cizích stránek. Stačí do něj pouze vložit url adresu webové stránky.

Návštěvnost cizího webu však není to jediné, co SimilarWeb.com dokáže zjistit.

Přinese vám také údaje o zdrojích návštěvnosti, geografickém přehledu návštěvnosti, odkazujících stránkách, sociální aktivitě, klíčových slovech, přes které se lidé na stránku dostávají, nebo třeba i zmínky o cílovém publiku, které danou stránku navštěvuje.

Návštěvnost webu konkurence přes Similarweb

SimilarWeb vám kromě odhadu návštěvnosti cizích stránek poskytne řadu dalších zajímavých údajů.

Alexa.com


Známou webovou službou na odhad návštěvnosti webu konkurence je Alexa.com.

Ta, podobně jako Similarweb.com, nabízí i řadu dalších podrobných statistik – např. kolik času denně návštěvníci na daném webu průměrně stráví, kolik stránek si návštěvník denně zobrazí, Bounce Rate apod.

Alexa.com navíc nabízí i přímé porovnání více webových stránek.

Pro zobrazení všech metrik se musíte zaregistrovat. 7 dní máte zdarma, poté si však službu musíte zakoupit.

Měření návštěvnosti webu konkurence přes Alexa.com

Zajímá vás, kolik času denně návštěvníci na webu konkurence tráví? Podívejte se na Axela.com

Foto: similarweb.com, alexa.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017