Blog

Jan Holeček 8. 3. 2016 Zpět

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Pokud jste administrátorem webových stránek, můžete návštěvnost webu jednoduše změřit pomocí Google Analytics či jiného analytického nástroje. Dá se však zjistit i návštěvnost webu konkurence?

Jistě se vám již mnohokrát stalo, že jste potřebovali zjistit návštěvnost cizích webových stránek, ale nevěděli jste jak.

Důvodů ke zjištění návštěvnosti konkurenčního webu či jiných cizích stránek může být hned několik.

Důvěřuj, ale prověřuj!


Jedním z hlavních důvodů může být zakoupení reklamy. Majitel webu vám s nabídkou propagace na svých stránkách samozřejmě vždy pošle podrobné statistiky návštěvnosti, od kterých se odvíjí výsledná cena zakoupeného reklamního prostoru.

Poskytnuté statistiky se však mohou mnohdy lišit od reality.

Důvody pro zjištění návštěvnosti cizích stránek:

  • Zakoupení reklamního prostoru
  • Vložení PR článku
  • Zakoupení webu
  • Úmysl podnikat v oboru
  • Uzavření partnerství
  • Barterový obchod
  • Benchmarking s konkurencí

SimilarWeb.com


SimilarWeb.com
je webová služba, která vám poskytne odhad návštěvnosti cizích stránek. Stačí do něj pouze vložit url adresu webové stránky.

Návštěvnost cizího webu však není to jediné, co SimilarWeb.com dokáže zjistit.

Přinese vám také údaje o zdrojích návštěvnosti, geografickém přehledu návštěvnosti, odkazujících stránkách, sociální aktivitě, klíčových slovech, přes které se lidé na stránku dostávají, nebo třeba i zmínky o cílovém publiku, které danou stránku navštěvuje.

Návštěvnost webu konkurence přes Similarweb

SimilarWeb vám kromě odhadu návštěvnosti cizích stránek poskytne řadu dalších zajímavých údajů.

Alexa.com


Známou webovou službou na odhad návštěvnosti webu konkurence je Alexa.com.

Ta, podobně jako Similarweb.com, nabízí i řadu dalších podrobných statistik – např. kolik času denně návštěvníci na daném webu průměrně stráví, kolik stránek si návštěvník denně zobrazí, Bounce Rate apod.

Alexa.com navíc nabízí i přímé porovnání více webových stránek.

Pro zobrazení všech metrik se musíte zaregistrovat. 7 dní máte zdarma, poté si však službu musíte zakoupit.

Měření návštěvnosti webu konkurence přes Alexa.com

Zajímá vás, kolik času denně návštěvníci na webu konkurence tráví? Podívejte se na Axela.com

Foto: similarweb.com, alexa.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Na tento den jsme se s kolegyní Andreou těšily dlouho. Je 15. 8., nádherné slunečné počasí. V práci doděláváme poslední úkoly a za chv…

7. 9. 2018

Tipy jak se už teď připravit na vánoční kampaně

2. 9. 2018

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018