Blog

Jan Holeček 8. 3. 2016 Zpět

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Pokud jste administrátorem webových stránek, můžete návštěvnost webu jednoduše změřit pomocí Google Analytics či jiného analytického nástroje. Dá se však zjistit i návštěvnost webu konkurence?

Jistě se vám již mnohokrát stalo, že jste potřebovali zjistit návštěvnost cizích webových stránek, ale nevěděli jste jak.

Důvodů ke zjištění návštěvnosti konkurenčního webu či jiných cizích stránek může být hned několik.

Důvěřuj, ale prověřuj!


Jedním z hlavních důvodů může být zakoupení reklamy. Majitel webu vám s nabídkou propagace na svých stránkách samozřejmě vždy pošle podrobné statistiky návštěvnosti, od kterých se odvíjí výsledná cena zakoupeného reklamního prostoru.

Poskytnuté statistiky se však mohou mnohdy lišit od reality.

Důvody pro zjištění návštěvnosti cizích stránek:

  • Zakoupení reklamního prostoru
  • Vložení PR článku
  • Zakoupení webu
  • Úmysl podnikat v oboru
  • Uzavření partnerství
  • Barterový obchod
  • Benchmarking s konkurencí

SimilarWeb.com


SimilarWeb.com
je webová služba, která vám poskytne odhad návštěvnosti cizích stránek. Stačí do něj pouze vložit url adresu webové stránky.

Návštěvnost cizího webu však není to jediné, co SimilarWeb.com dokáže zjistit.

Přinese vám také údaje o zdrojích návštěvnosti, geografickém přehledu návštěvnosti, odkazujících stránkách, sociální aktivitě, klíčových slovech, přes které se lidé na stránku dostávají, nebo třeba i zmínky o cílovém publiku, které danou stránku navštěvuje.

Návštěvnost webu konkurence přes Similarweb

SimilarWeb vám kromě odhadu návštěvnosti cizích stránek poskytne řadu dalších zajímavých údajů.

Alexa.com


Známou webovou službou na odhad návštěvnosti webu konkurence je Alexa.com.

Ta, podobně jako Similarweb.com, nabízí i řadu dalších podrobných statistik – např. kolik času denně návštěvníci na daném webu průměrně stráví, kolik stránek si návštěvník denně zobrazí, Bounce Rate apod.

Alexa.com navíc nabízí i přímé porovnání více webových stránek.

Pro zobrazení všech metrik se musíte zaregistrovat. 7 dní máte zdarma, poté si však službu musíte zakoupit.

Měření návštěvnosti webu konkurence přes Alexa.com

Zajímá vás, kolik času denně návštěvníci na webu konkurence tráví? Podívejte se na Axela.com

Foto: similarweb.com, alexa.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017