Blog

Michal Vrtiška 16. 9. 2015 Zpět

Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn?

Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn?

Inzerce na LinkedIn umožňuje oslovit ty nejžádanější profesní a věkové skupiny. Řada firem si zadává reklamu na LinkedIn prostřednictvím reklamní agentury, založit účet však musí samotný klient. Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn pod vaší společností a udělit přístup agentuře? Přečtěte si postup!

  • Pod záložkou obchodní služby vyberte možnost Inzerovat na LinkedIn

Reklama na linkedin

Jak začít s inzercí na Linkedin

  • Otevře se vám nové okno, ve kterém kliknete na button ZAČÍT

Reklama na LinkedIn

  • Nahoře v liště je duplicitně nastavena inzerce pod vaším jménem (individuální). Nyní je potřeba vytvořit obchodní účet pro inzerci na LinkedIn

Vytvoření obchodního účtu na Linkedin

Obchodní účet na LinkedIn

  • V pop-up okně napište do kolonky jméno vaší společnosti tak, jak je registrována na LinkedInu. Pokud vám ji LinkedIn nenabídl, využijte druhého pole Adresa URL společnosti, kam stačí překopírovat URL adresu profilu společnosti na LinkedInu.
  • Pole přezdívka je pouze pro vás, nikde veřejně se nezobrazuje.
  • Poslední nezbytnost je vybrat měnu, ve které bude vaše inzerce fakturována – česká koruna není podporována, volit tak pravděpodobně budete mezi Dolarem a Eurem.
  • Nyní stačí potvrdit tlačítkem Vytvořit.

Zadání fakturačních údajů

  • Tím je váš účet vytvořen  – zbývá nastavit fakturaci – toto nastavení je velmi intuitivní, stačí vyplnit fakturační údaje a zadat údaje o platební kartě.
  • Po zadání fakturačních a platebních údajů se obchodní účet pro reklamu na LinkedIn aktivuje a je připraven k inzerci. Zároveň vám na email ihned přijde faktura na 4 EURA, která jsou poplatkem za aktivaci obchodního účtu na LinkedIn.

Udělení přístupu agentuře 

  • Posledním krokem je nasdílení přístupu pro agenturu, která vám bude kampaně spravovat.
  • To provedete v rámci záložky UŽIVATELÉ na horní liště a odkazu PŘIDAT UŽIVATELE úplně vpravo. Můžete přidat pouze jednotlivce, se kterými jste na LinkedInu ve spojení.

Reklama na LinkedIn

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017