Blog

Barbora Votavová 4. 10. 2013 Zpět

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby a na internetu se s nimi setkal téměř každý. Facebook, Twitter, Pinterest a další umožňují snadnou komunikaci se zákazníky a dokáží zvýšit povědomí o vaší značce. Kdo chce být v podnikání úspěšný, nemůže na sociálních sítích chybět.

V našem krátkém videu se dozvíte, které sociální sítě jsou v České republice nejoblíbenější a které jsou vhodné pro oslovení nových zákazníků, zíkání zpětné vazby nebo pro komunikaci s klienty. Zároveň vám prozradíme, jak byste měli vaši značku na sociálních sítích správně prezentovat.

Pokud si se sociálními sítěmi stále nevíte rady a tápate nad tím, jak je co nejlépe využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017