Blog

Barbora Votavová 4. 10. 2013 Zpět

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby a na internetu se s nimi setkal téměř každý. Facebook, Twitter, Pinterest a další umožňují snadnou komunikaci se zákazníky a dokáží zvýšit povědomí o vaší značce. Kdo chce být v podnikání úspěšný, nemůže na sociálních sítích chybět.

V našem krátkém videu se dozvíte, které sociální sítě jsou v České republice nejoblíbenější a které jsou vhodné pro oslovení nových zákazníků, zíkání zpětné vazby nebo pro komunikaci s klienty. Zároveň vám prozradíme, jak byste měli vaši značku na sociálních sítích správně prezentovat.

Pokud si se sociálními sítěmi stále nevíte rady a tápate nad tím, jak je co nejlépe využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017