Blog

MarketUP 7. 11. 2014 Zpět

Jak vypadal Marketing Festival 2014 očima specialistů MarketUP?

Marketing Festival 2014

Marketing Festival 2014 je za námi. Zanechal v nás spoustu dojmů, o které se s vámi rádi podělíme. Přečtěte si, co se našim specialistům líbilo nejvíce a jaké přednášky přinesly největší inspiraci!

Martin Čáp, Project Manager:

Martin ČápTipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit. Takový byl název pátečního workshopu, který jsem zvolil z pestrého festivalového programu. RTB je jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí v online marketingu, která by neměla chybět v žádném online marketingovém mixu. Z workshopu, na kterém přednášela Zuzana Neupauerová z Adformu, jsem odcházel nabitý novými tipy a inspirací pro zlepšení výkonu RTB kampaní.

Potěšilo mne, že RTB byla věnována také přednáška v hlavním programu festivalu. Prezentace Jiřího Malého byla natolik komplexní a detailní, že všem účastníkům vnesla do problematiky jasný nadhled a objasnila výhody/nevýhody oproti jiným online nástrojům. Spolu s informacemi z workshopu jsme tak získali nové skvělé tipy pro další zvýšení výkonu kampaní našich klientů!

Martin Peška, Project Manager:

Martin PeškaNa začátek se sluší uvést, že se jednalo o mou premiérovou účast na této konferenci. Kromě profesionální organizace, které dominoval výborný catering, jistě dlouho nezapomenu na vystoupení Avinashe Kaushika. Ten dokázal během chvíle odhalit zásadní nedostatky řady českých internetových velikánů z řad publisherů i e-shopů. Pravděpodobně nejeden posluchač v publiku trnul, zda se na plátnu neobjeví i jeho internetový projekt.

Z vystoupení některých přednášejících v Janáčkově divadle v Brně jsem pochopil, proč je tato konference označovaná jako festival. Leckteré přednášky totiž přesahovaly svůj žánr a v divadle by dost možná uspěly i v jakýkoliv jiný všední den.

Matouš Ledvina, Project Manager:

Matouš LedvinaMarketing Festival je netradiční událost s unikátní atmosférou, kterou tvoří pečlivě vybraní profesionálové z oboru na jevišti, stejně jako přes tisíc posluchačů z online marketingu a přilehlých oborů v hledišti. Dvoudenní intenzivní nalévačka novinek a vizí ze světa online marketingu může dát možná trochu zabrat, ale posluchač odjíždí z Brna plný zážitků a užitečných informací, které se mu rozhodně neztratí.

Od každého přednášejícího bylo možné získat zajímavé podněty pro aktivity na příští rok, ať už šlo o technickou přednášku strohého charakteru, nebo zábavně laděný přednes s obecnějším poselstvím. Jako jediné přání a doporučení pro příští rok bych vyslovil jen to, aby do budoucna nedocházelo k vyzdvihování formy nad obsahem.

Michal Novák, UX and SEO Specialist:

Michal NovákNa Marketing festivalu byla spousta silných i několik méně přínosných přednášek. Jedna z nejlepších byla o principech virálního obsahu, který lidé sdílejí sami. Příkladem bylo vytvoření infografiky, která ukazuje denní rytmus známých osobností – kdy spali, kdy jedli, pracovali.

Druhým pro mne silným tématem bylo cílení a smysl tvorby obsahu dle principu Avinash Kaushika – „See, Think, Do, Care“. Na jeho základě jsem upravil své postupy při plánování tvorby obsahu, linkbuildingu, SEO.

Marketing festival byl pro nás silným a inspirujícím zážitkem. Přinesl nám spoustu nových poznatků a nápadů, které využijeme při práci pro naše klienty. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019