Blog

Jak propojit Google Analytics s Google Adwords?

Jak propojit Google Analytics s Google Adwords?

Při inzerci v Google Adwords je důležité měřit výkon PPC kampaní. Samotné rozhraní Adwords však nabízí pouze některé metriky, jako jsou prokliky, počet zobrazení a další, které nepřinášejí komplexní pohled na vaše kampaně. Objektivnější vyhodnocení umožňuje Google Analytics, které můžete na Adwords snadno napojit. Přinášíme vám návod na propojení Google Analytics s Google Adwords.

1. V první řadě je potřeba mít na obou účtech patřičná práva. V Google Analytics se jedná o povolení Upravit a v Google Adwords o přístup správce. Pokud dostatečná práva nemáte, budete si je muset před zahájením procesu zajistit.

2. Jakmile máte dostatečná práva, v Google Analytics přejděte do záložky Správce. Podle ID v pravém horním rohu se ujistěte, že se nacházíte ve správném účtu, a následně se můžete prokliknout do Propojení s účtem AdWords.

Návod na propojení Adwords a Analytics

3. Zde vyberte možnost v červeném obdélníku + Nová skupina propojení. Opět zvolte dle ID účet AdWords, který chcete připojit a klikněte na Pokračovat.

Návod na propojení Adwords a Analytics

4. Přejděte ke Konfiguraci propojení. Vyberte všechny údaje o webu a celý proces uložte.

Návod na propojení Adwords a Analytics

5. Nyní přejděte do účtu Google AdWords. Vpravo nahoře vyberte ozubené kolečko, které značí nastavení, a vyberte Propojené účty.

Návod na propojení Adwords a Analytics

6. Zde zvolte účet Google Analytics a zobrazte podrobnosti.

Návod na propojení Adwords a Analytics

7. Klikněte na tlačítko Upravit a zkontrolujte, zda připojení proběhlo v pořádku.

Návod na propojení Adwords a Analytics

8. Pokud vidíte v účtu následující údaje, vaše účty jste úspěšně propojili a získáváte tak širokou škálu metrik, které se obvykle používají pro vyhodnocování návštěvnosti ve vaší webové analytice.

Návod na propojení Adwords a Analytics

Pomohl vám návod na propojení Google Analytics a Google Adwords? Ohodnoťte nás komentářem nebo dejte Like na Facebooku!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018