Blog

Tomáš Hurt 25. 11. 2015 Zpět

Jak přidat stránku nebo reklamní účet do Business Manageru?

Jak přidat stránku nebo reklamní účet do Business Manageru?

V minulém článku jsme představili návod pro založení Business Manageru a vysvětlili, jak přidat další uživatele. V následujícím článku vám ukážeme, jak přidat stránku nebo reklamní účet do Business Manageru.

Pokud jste již zvládli založit Business Manager, můžete do něj snadno přidat stránku nebo reklamní účet. Existují 3 možné postupy přidání stránky nebo účtu. Jaký z nich zvolit?

  • Přidat novou položku – použijete, pokud chcete vytvořit zcela novou stránku nebo reklamní účet.
  • Zaregistrovat položky – máte již existující stránku / reklamní účet a chcete ji přiřadit do svého BM? Využijte tuto možnost. Reklamní účet nesmí být přiřazen k jinému BM (jiné firmě), u stránky musíte být jejím správcem.
  • Požádat o přístup – chcete získat přístup k reklamnímu účtu nebo stránce, která patří k jinému BM? Tak požádejte o přístup. Tuto variantu využijí především agentury.

Pro naše potřeby předpokládejme, že stránky a účty již máte vytvořené, týká se vás proto druhá nebo třetí možnost.

Zaregistrovat položky

Při registraci stránky do BM musíte být jejím správcem. Najděte svoji stránku, klikněte na tlačítko Zaregistrovat stránku a je hotovo. Stránku máte v BM.

Přidání stránky do BM

Podobně snadná je registrace reklamního účtu. Vložte jen jeho ID a reklamní účet se přiřadí k BM. Ovšem pozor, tento krok nelze vzít zpět a reklamní účet již bude navždy spojen s vaším BM. Stále je však možnost nasdílet přístup jinému BM. Jak požádat o přístup ke stránce a k reklamnímu účtu se dozvíte v následující kapitole.

Zaregistrovat účet pro reklamu

Požádat o přístup

Může se stát, že budete chtít požádat o přístup ke stránkám, které nevlastníte. To je především případ pro agentury. Proto požádáme o přístup k vaší stránce a vybereme role, které budeme potřebovat.

Žádost o role

Pokud jste na straně klienta a agentura vás požádala o přístup, je na vás žádost přijmout (nebo odmítnout). Kde ve svém novém BM žádost přijmete? Z úvodní stránky přejděte přes Nastavení firmy až k položce Záložky, kde můžete vidět přehledně všechny žádosti.

Nastavení firmy - žádosti

Získat přístup, který patří jiné firmě, lze i u reklamních účtů. Musíte však kontaktovat majitele účtu, aby vás přidal. Sdělte mu ID vašeho Business Manageru, které naleznete přes Požádat o přístup – Účty pro reklamu.

Účty pro reklamu

Pokud spolupracujete s agenturou, agentura vám sdělí své číslo a řada je na vás. Přes Nastavení firmy – Účty pro reklamu se dostanete ke správě všech svých stránek. Kromě toho, že zde můžete jednoduše přidávat, ubírat a upravovat práva lidí k jednotlivým účtům, můžete zde přiřadit svého partnera (agenturu).

Spolupráce s agenturou

Vyplňe ID, které vám partner poslal a následně mu přidělte práva. 

Přiřadit partnerovi role

Váš partner nyní má možnost spravovat reklamní účet. V sekci Nastavení firmy – Partneři můžete kdykoliv tento přístup z vaší strany zrušit.

Jak na založení Business Manageru a základní nastavení se můžete dočíst v našem dalším článku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017