Blog

Lenka Herchelová 19. 7. 2018 Zpět

Jak přidat správce na YouTube

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Protože spravujeme YouTube účty mnoha velkých značek, rozhodli jsme se vám ukázat jednoduchý a rychlý návod, jak přidat správce na tomto kanále.

1. Přihlaste se na YouTube jako vlastník účtu značky.

2. V pravém horním rohu klikněte na ikonu účtu a vyberte kanál, který chcete spravovat.

3. Přejděte do sekce nastavení účtu kliknutím na ikonu kanálu a poté na ikonu nastavení 

4. Klikněte na možnost Přidat nebo odebrat správce. Budete přesměrováni na stránku podrobností o účtu značky.

5. Vedle položky Správci klikněte na možnost Spravovat oprávnění.

Přidání správce: Zadejte e-mailovou adresu osoby, kterou chcete zvolit správcem. Klikněte na tlačítko Pozvat. Jakmile pozvánku přijme, získá přístup ke kanálu ze svého vlastního účtu Google. Takto můžete též změnit roli z vlastníka na správce.

 

Zdroj: Centrum nápovědy služby YouTube

Nemáte ještě firemní YouTube kanál? Přečtěte si našich 8 důvodů proč video marketing používat.

A pokud si nejste jistí, jak na video reklamu, neváhejte nám napsat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…

28. 12. 2018