Blog

Lenka Herchelová 19. 7. 2018 Zpět

Jak přidat správce na YouTube

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Protože spravujeme YouTube účty mnoha velkých značek, rozhodli jsme se vám ukázat jednoduchý a rychlý návod, jak přidat správce na tomto kanále.

1. Přihlaste se na YouTube jako vlastník účtu značky.

2. V pravém horním rohu klikněte na ikonu účtu a vyberte kanál, který chcete spravovat.

3. Přejděte do sekce nastavení účtu kliknutím na ikonu kanálu a poté na ikonu nastavení 

4. Klikněte na možnost Přidat nebo odebrat správce. Budete přesměrováni na stránku podrobností o účtu značky.

5. Vedle položky Správci klikněte na možnost Spravovat oprávnění.

Přidání správce: Zadejte e-mailovou adresu osoby, kterou chcete zvolit správcem. Klikněte na tlačítko Pozvat. Jakmile pozvánku přijme, získá přístup ke kanálu ze svého vlastního účtu Google. Takto můžete též změnit roli z vlastníka na správce.

 

Zdroj: Centrum nápovědy služby YouTube

Nemáte ještě firemní YouTube kanál? Přečtěte si našich 8 důvodů proč video marketing používat.

A pokud si nejste jistí, jak na video reklamu, neváhejte nám napsat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019