Blog

Lenka Herchelová 19. 7. 2018 Zpět

Jak přidat správce na YouTube

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Protože spravujeme YouTube účty mnoha velkých značek, rozhodli jsme se vám ukázat jednoduchý a rychlý návod, jak přidat správce na tomto kanále.

1. Přihlaste se na YouTube jako vlastník účtu značky.

2. V pravém horním rohu klikněte na ikonu účtu a vyberte kanál, který chcete spravovat.

3. Přejděte do sekce nastavení účtu kliknutím na ikonu kanálu a poté na ikonu nastavení 

4. Klikněte na možnost Přidat nebo odebrat správce. Budete přesměrováni na stránku podrobností o účtu značky.

5. Vedle položky Správci klikněte na možnost Spravovat oprávnění.

Přidání správce: Zadejte e-mailovou adresu osoby, kterou chcete zvolit správcem. Klikněte na tlačítko Pozvat. Jakmile pozvánku přijme, získá přístup ke kanálu ze svého vlastního účtu Google. Takto můžete též změnit roli z vlastníka na správce.

 

Zdroj: Centrum nápovědy služby YouTube

Nemáte ještě firemní YouTube kanál? Přečtěte si našich 8 důvodů proč video marketing používat.

A pokud si nejste jistí, jak na video reklamu, neváhejte nám napsat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019