Blog

Eva Řeháková 20. 10. 2016 Zpět

Jak pomáhá online marketing potravinářské společnosti Vitana?

Jak pomáhá online marketing potravinářské společnosti Vitana?

Vitana je jedním z nejvýznamnějších klientů MarketUP. O tom, jaké výhody přináší online marketing potravinářské společnosti, jsme si povídali na inspirativním setkání s Product Managerkou Pavlínou Barker.

Jak vypadaly vaše začátky v online marketingu?

Dlouhé roky jsme měli pouze web, později jsme založili také facebookový profil a spravovali si jej sami. Jako značka jsme komunikovali především přes televizní kampaně, ale se zvyšujícím se vlivem internetu bylo jasné, že je nutné vstoupit také do onlinu. S kolegou Martinem Pazderou jsme proto začali navštěvovat nejrůznější eventy a sbírali know how, abychom získali co největší povědomí o online aktivitách, které můžeme dělat.

Bylo náročné přesvědčit o přínosech onlinu zbytek týmu?

Interní prostředí firmy nebylo zpočátku online aktivitám příliš nakloněné, pochybnosti se týkaly zejména vnímané účinnosti kampaní. Pomocí několika interních meetingů se nám postupem času podařilo přesvědčit tým o tom, že online marketing má smysl. První testovací  kampaň, zaměřenou na kategorii koření, jsme už vytvořili ve spolupráci s agenturou MarketUP, která nám byla dobrým rádcem i partnerem.

Jaké jsou největší výhody digitálního marketingu pro vaši společnost?

Kampaně mají velmi dobrý dosah, například na youtubovém kanálu Vitany již počet zhlédnutí našich videí přesahuje 4,5 milionu. Můžeme tak odhadovat, že jsme několikrát zasáhli 3 miliony uživatelů v ČR. Počet impresí je asi 87 milionů a počet kliků kolem 180 tisíc, což jsou velice pěkná čísla.

Na co se v rámci onlinu zaměřujete nejvíce?

Realizujeme především brandové kampaně, jde nám hlavně o budování povědomí u naší cílové skupiny. Kombinujeme TV reklamu s onlinem, což se ukázalo jako velice přínosné především u produktů, u nichž nejsme lídrem na trhu. Výsledky z online kampaní jsou podle výsledků brand liftů lepší, než u televizních kampaní.

Online kampaně jsou tedy většinou doplňkem k TV reklamě?

Kombinaci využíváme často, ojedinělé však nejsou ani samostatné online kampaně. V portfoliu máme velké množství menších kategorií, na které není možné vždy vytvářet velmi nákladnou televizní kampaň. Právě v těchto případech využíváme online marketing samostatně. Podobnou kampaň jsme realizovali například na jíšku.

V čem vnímáte výhody spolupráce s agenturou MarketUP?

Snažíme se online marketing vnímat komplexně a vytvářet především kreativní a atraktivní obsah pro zákazníky. Online je extrémně rozmanitý a inspirace se dá sbírat všude. Není to jen o videu na YouTube, ale o celkové šíři, která se rozprostírá pořád dále a neustále se vyvíjí. Nejvíce oceňujeme spolupráci s online partnerem, který nám dokáže představovat aktuální trendy v onlinu a se kterým můžeme vytvářet komunikaci naší značky ruku v ruce s nejaktuálnějšími trendy.

Přečtěte si také další z našich rozhovorů s marketingovou manažerkou A3 Sportu Andreou Liškovou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017