Blog

Eva Řeháková 20. 10. 2016 Zpět

Jak pomáhá online marketing potravinářské společnosti Vitana?

Jak pomáhá online marketing potravinářské společnosti Vitana?

Vitana je jedním z nejvýznamnějších klientů MarketUP. O tom, jaké výhody přináší online marketing potravinářské společnosti, jsme si povídali na inspirativním setkání s Product Managerkou Pavlínou Barker.

Jak vypadaly vaše začátky v online marketingu?

Dlouhé roky jsme měli pouze web, později jsme založili také facebookový profil a spravovali si jej sami. Jako značka jsme komunikovali především přes televizní kampaně, ale se zvyšujícím se vlivem internetu bylo jasné, že je nutné vstoupit také do onlinu. S kolegou Martinem Pazderou jsme proto začali navštěvovat nejrůznější eventy a sbírali know how, abychom získali co největší povědomí o online aktivitách, které můžeme dělat.

Bylo náročné přesvědčit o přínosech onlinu zbytek týmu?

Interní prostředí firmy nebylo zpočátku online aktivitám příliš nakloněné, pochybnosti se týkaly zejména vnímané účinnosti kampaní. Pomocí několika interních meetingů se nám postupem času podařilo přesvědčit tým o tom, že online marketing má smysl. První testovací  kampaň, zaměřenou na kategorii koření, jsme už vytvořili ve spolupráci s agenturou MarketUP, která nám byla dobrým rádcem i partnerem.

Jaké jsou největší výhody digitálního marketingu pro vaši společnost?

Kampaně mají velmi dobrý dosah, například na youtubovém kanálu Vitany již počet zhlédnutí našich videí přesahuje 4,5 milionu. Můžeme tak odhadovat, že jsme několikrát zasáhli 3 miliony uživatelů v ČR. Počet impresí je asi 87 milionů a počet kliků kolem 180 tisíc, což jsou velice pěkná čísla.

Na co se v rámci onlinu zaměřujete nejvíce?

Realizujeme především brandové kampaně, jde nám hlavně o budování povědomí u naší cílové skupiny. Kombinujeme TV reklamu s onlinem, což se ukázalo jako velice přínosné především u produktů, u nichž nejsme lídrem na trhu. Výsledky z online kampaní jsou podle výsledků brand liftů lepší, než u televizních kampaní.

Online kampaně jsou tedy většinou doplňkem k TV reklamě?

Kombinaci využíváme často, ojedinělé však nejsou ani samostatné online kampaně. V portfoliu máme velké množství menších kategorií, na které není možné vždy vytvářet velmi nákladnou televizní kampaň. Právě v těchto případech využíváme online marketing samostatně. Podobnou kampaň jsme realizovali například na jíšku.

V čem vnímáte výhody spolupráce s agenturou MarketUP?

Snažíme se online marketing vnímat komplexně a vytvářet především kreativní a atraktivní obsah pro zákazníky. Online je extrémně rozmanitý a inspirace se dá sbírat všude. Není to jen o videu na YouTube, ale o celkové šíři, která se rozprostírá pořád dále a neustále se vyvíjí. Nejvíce oceňujeme spolupráci s online partnerem, který nám dokáže představovat aktuální trendy v onlinu a se kterým můžeme vytvářet komunikaci naší značky ruku v ruce s nejaktuálnějšími trendy.

Přečtěte si také další z našich rozhovorů s marketingovou manažerkou A3 Sportu Andreou Liškovou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018