Blog

Eva Řeháková 3. 12. 2014 Zpět

Jak nejlépe oslovit zákazníky na internetu? Zkuste YouTube!

Graf YouTube; Zdroj: Aol Platforms

Víte, která ze sociálních sítí konvertuje nejvíce zákazníků? Podle výsledků studie Aol Platforms jasně vede kanál YouTube. Má nejlepší výsledky v získávání nových zákazníků, ale také v uvedení nových produktů na trh.

S reklamou na YouTube máme v MarketUP bohaté zkušenosti. Studie Aol Platforms, kterou můžete stáhnout na tomto odkazu, pouze potvrzuje, že se jedná o prodejní kanál s velkým potenciálem. Už při uvedení nových produktů má YouTube 18% úspěch, zatímco druhý Facebook nebo Linkedin za ním zaostávají s pouhými 11 %.

YouTube však oslovuje potencionální klienty nejen na začátku, ale ve všech fázích nákupního cyklu. Sociální platformy mohou zasáhnout zákazníky v několika důležitých bodech. V první fázi získají lidé povědomí o produktu. Následuje střední fáze, takzvaný retargeting, kde jsou osloveni opakovaně. Na konci nákupního cyklu klienti sami produkt aktivně vyhledávají, připraveni k jeho nákupu.

Jak je možné, že má právě YouTube největší úspěch ze všech sociálních platforem? Spoluzakladatel a CEO společnosti Converto, Jeff Zwelling, přičítá úspěch především vysoké návštěvnosti portálu, který dává návštěvníkům možnost shlédnout spoustu zajímavých videí a porovnat produkty mezi sebou.

Zdroj: Studie Aol Platforms

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017