Blog

Eva Řeháková 3. 12. 2014 Zpět

Jak nejlépe oslovit zákazníky na internetu? Zkuste YouTube!

Graf YouTube; Zdroj: Aol Platforms

Víte, která ze sociálních sítí konvertuje nejvíce zákazníků? Podle výsledků studie Aol Platforms jasně vede kanál YouTube. Má nejlepší výsledky v získávání nových zákazníků, ale také v uvedení nových produktů na trh.

S reklamou na YouTube máme v MarketUP bohaté zkušenosti. Studie Aol Platforms, kterou můžete stáhnout na tomto odkazu, pouze potvrzuje, že se jedná o prodejní kanál s velkým potenciálem. Už při uvedení nových produktů má YouTube 18% úspěch, zatímco druhý Facebook nebo Linkedin za ním zaostávají s pouhými 11 %.

YouTube však oslovuje potencionální klienty nejen na začátku, ale ve všech fázích nákupního cyklu. Sociální platformy mohou zasáhnout zákazníky v několika důležitých bodech. V první fázi získají lidé povědomí o produktu. Následuje střední fáze, takzvaný retargeting, kde jsou osloveni opakovaně. Na konci nákupního cyklu klienti sami produkt aktivně vyhledávají, připraveni k jeho nákupu.

Jak je možné, že má právě YouTube největší úspěch ze všech sociálních platforem? Spoluzakladatel a CEO společnosti Converto, Jeff Zwelling, přičítá úspěch především vysoké návštěvnosti portálu, který dává návštěvníkům možnost shlédnout spoustu zajímavých videí a porovnat produkty mezi sebou.

Zdroj: Studie Aol Platforms

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019