Blog

Martina Žilková 22. 5. 2017 Zpět

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Vzdělávání v PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, které vás budou informovat o novinkách? Přečtěte si další díl našeho MarketUPího vzdělávacího seriálu, tentokrát na téma PPC.

Přímo od zdroje

Kde hledat aktuální novinky lépe než přímo u zdrojů? Pokud to s PPC myslíte vážně, rozhodně byste neměli opomíjet nové informace přímo od Googlu a Seznamu.

Digitální garáž – Kurz, který do online marketingu uvede i úplné začátečníky. Kromě PPC tu ale najdete i základy SEO a obsahové strategie, správy sociálních sítí a dalších základních pilířů online marketingu.

Google AdWords - Úplný základ pro PPCčkaře najdete v Google AdWords nápovědě, která vás provede celým procesem nastavování kampaní krok za krokem. Sledujte AdWords také na Facebooku, kde pravidelně informují o novinkách.

AdWords Blog – Google ale produkuje kvalitní obsah i pro zkušené mazáky. Získejte okamžitý přehled o všem novém, co se v oblasti správy online kampaní děje přímo u zdroje. Nikde nemůžete získat aktuálnější informace.

Český Google Blog – Ti, kteří si nejsou zcela jistí angličtinou, ocení podobný blog, avšak spravovaný českou odnoží Googlu. Čerstvé novinky od Googlu najdete také na jeho české stránce na Facebooku.

Sklik Blog – O novinkách informuje samozřejmě také Seznam. Na blogu Skliku najdete všechny novinky a trendy z PPC odvětví.

Specializované weby

Na internetu existuje celá řada dalších skvělých zdrojů, od nichž můžete čerpat nejnovější informace. Připravili jsme pro vás základní přehled těch, které sledujeme u nás v MarketUPu.

PPC Hero – Každý (i aspirující) PPCčkař by měl tenhle web znát. Pro nováčky je tu třeba minikurz jak začít s PPC kampaněmi, mazáci zase ocení pravidelnou záplavu novinek.

Wordstream PPC University – Wordstream je zahraniční PPC agentura, jejíž zakladatel není nikdo jiný než celosvětově uznávaný PPC expert Larry Kim. Jejich online kurz rozhodně stojí za pozornost a je to skvělý zdroj především pro začátečníky.

Search Engine Journal - Online magazín, který s železnou pravidelností informuje o novinkách voboru. Kromě PPC tu najdete ty nejaktuálnější informace také o SEO, obsahovém marketingu a sociálních sítích.

PPC Novinky – Jak už název napovídá, na tomto webu se vždy dozvíte čerstvou záplavu novinek, kterou ocení všichni, kteří si příliš netykají s angličtinou. Jedná se o jeden z nejlepších českých zdrojů. Sledujte ho také na Facebooku.

PPC Scripts - Jedinečný český zdroj zameřený především na automatizaci kampaní, který provozuje PPCčkař Jakub Kašparů.

Tyinternety.cz - Další šikovný český zdroj, který kromě tématu PPC obsahuje také novinky z dalších odvětví online marketingu.

Větrovka – Petra Větrovská je jedna z nejlepších PPC rybek, které plavou v našich vodách. Rozhodně stojí za to ji sledovat. O své know-how se totiž na webu pravidelně dělí. A pokud nechcete, aby vám něco z jejích novinek uniklo, sledujte ji také na Facebooku.

Markeeting.cz - Podobně jako Větrovka se k celosvětovému PPC dění vyjadřuje i zkušená Markéta Kabátová. Do odběru si ji teda určitě přidejte, zvlášť pokud si třeba tolik netykáte s anglickými zdroji.

Instantní nálož novinek na Twitteru

V online marketingu se něco nového děje každý den. Často se tak o novinkách dozvíte na sociálních sítích podstatně dříve, než o nich někdo stihne vydat článek na webu nebo na blogu. Proto se vyplatí sledovat, co si na sítích štěbetají kapacity v oboru. Mezi ty určitě patří již zmiňovaný Larry Kim, PPC Superhrdina Daniel Gilbert nebo PPC Geek Brad Geddes. Světoznámá Erin Sagin pravidelně organizuje webináře a Samantha Noble získala za své dovednosti loni titul UK Search Personality 2016. 

Líbil se vám tento článek? Přečtěte si podobný, který jsme psali o sociálních sítích. A sledujte náš blog, ať vám žádné další novinky neuniknou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017