Blog

Barbora Votavová 29. 7. 2013 Zpět

Investice do mobilní reklamy vzrostla v celosvětovém měřítku na 7 mld euro

Investice do mobilní reklamy vzrostla v celosvětovém měřítku na 7 mld euro

Sdružení IAB zveřejnilo čísla o globální mobilní inzerci, ze kterých jasně vychází, že potenciál mobilní reklamy stále roste a inzerenti ji využívají čím dál častěji. Budoucnost mobilní reklamy podporují i další ukazatele jako je zvyšující se počet a rychlost připojení nebo čas strávený na mobilních zařízení.

Podle sdružení IAB dosáhly investice do mobilní reklamy v loňském roce 6,9 miliard euro. To je oproti roku 2011 nárůst až o 83 %. Odborníci očekávají, že se tento rok částka vyšplhá o 39 %. Předloni utratili inzerenti z celého světa za mobilní reklamu 3,8 miliard euro.

Většina výdajů podle aktuálních výsledků připadá na severní Ameriku a pacifickou Asii. Společně tvoří 80 %. Ve střední Evropě vynaložili inzerenti za mobilní reklamu 87 milionů euro, což činí 1, 3 % z celkového počtu.

Mobile Ads

Podle výsledků se nejvíce podílí mobilní vyhledávání, které v loňském roce dosáhlo 53 %. Display reklama činí 39 % a SMS a MMS zprávy 8 %. Podle výzkumu IAB dokládají tato čísla rostoucí význam mobilních telefonů a tabletů jako skvělého reklamního média v regionálním i v globálním měřítku.

Prezentaci výsledků najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017