Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Doby, kdy se platby prováděly pouze v hotovosti či platebním příkazem, jsou nenávratně pryč. V současnosti mají zákazníci velké množství možností, jak na internetu platit za zboží, výrobky a služby. Ne všechny metody jsou však vhodné pro všechny obchodní modely a z pohledu obchodníka je zapotřebí pečlivě vybírat.

Stále velké oblibě se těší klasická dobírka a bankovní převod, na popularitě však konečně začínají získávat i platební karty a ostatní metody. Ty byly dlouhou dobu v pozadí a zákazníci je na internetu nepoužívali příliš rádi (na rozdíl od zahraniční praxe). Existují i další velmi zajímavé možnosti – od elektronických peněženek přes platby na terminálech až po platby pomocí mobilních telefonů.

Platební tlačítka jednotlivých bank, PaySec, PayPal, Mobito, MasterCard Mobile, platební agregátory GoPay, PayU, Agmo – to jsou jen některá jména z široké škály možností.

Proto je velmi důležité vybrat správný mix platebních metod, který bude nejen přesně odpovídat preferencím Vašich zákazníků, ale vyhovovat i Vám – obchodníkům. Je totiž zapotřebí poněkud odlišně uchopit platby na spotřebitelských či průmyslových trzích, platby v jednotkách korun (mikroplatby) nebo v řádu desetitisíců.

Platební metody 2012

Zdroj: APEK

Ať již prodáváte cokoli – od klasických produktů až po digitální obsah – jsme připraveni poradit Vám s výběrem optimálního mixu platebních metod. Budete tak Vašim zákazníkům opět o krok blíže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019