Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Doby, kdy se platby prováděly pouze v hotovosti či platebním příkazem, jsou nenávratně pryč. V současnosti mají zákazníci velké množství možností, jak na internetu platit za zboží, výrobky a služby. Ne všechny metody jsou však vhodné pro všechny obchodní modely a z pohledu obchodníka je zapotřebí pečlivě vybírat.

Stále velké oblibě se těší klasická dobírka a bankovní převod, na popularitě však konečně začínají získávat i platební karty a ostatní metody. Ty byly dlouhou dobu v pozadí a zákazníci je na internetu nepoužívali příliš rádi (na rozdíl od zahraniční praxe). Existují i další velmi zajímavé možnosti – od elektronických peněženek přes platby na terminálech až po platby pomocí mobilních telefonů.

Platební tlačítka jednotlivých bank, PaySec, PayPal, Mobito, MasterCard Mobile, platební agregátory GoPay, PayU, Agmo – to jsou jen některá jména z široké škály možností.

Proto je velmi důležité vybrat správný mix platebních metod, který bude nejen přesně odpovídat preferencím Vašich zákazníků, ale vyhovovat i Vám – obchodníkům. Je totiž zapotřebí poněkud odlišně uchopit platby na spotřebitelských či průmyslových trzích, platby v jednotkách korun (mikroplatby) nebo v řádu desetitisíců.

Platební metody 2012

Zdroj: APEK

Ať již prodáváte cokoli – od klasických produktů až po digitální obsah – jsme připraveni poradit Vám s výběrem optimálního mixu platebních metod. Budete tak Vašim zákazníkům opět o krok blíže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017